HOLDER FAKTISK IKKE UT LENGRE

Bare innom en mini-mini-tur for å ønske dere alle ei riktig god natt.
Jeg har fortvilt prøvd å holde øyan åpne lenge nå..med det som mål at jeg skal prøve å vente til etter kl.22 før jeg legger meg. Æ meine – herrefredogfaaaader da, at det skal være så himla vanskelig.. Kor gammel ER æ egentlig, hehe..

Men dessverre – det ser ikke ut som om jeg klarer den bragden – for akkurat nå – litt over 21.15 er jeg så sterr på auan at jeg ser nesten i kryss..og den jækla haupina har hoppa på mæ igjen.. Eineste grunnen for at jeg fremdeles sitter (om enn temmelig lettere henslengt) er fordi jeg skulle prøve å bruke litt ekstra tid av kvelden for å lage dette innlegget. Men DET var jo temmelig kjapt gjort, da.. og nå må jeg bare krype til korset å innrømme at jeg holder faktisk ikke ut lengre..

Så da takker jeg bare pent for følget i dag..og håper dere alle får ei riktig god natt etter hvert.

Natti-natt nu da ❤ Hilsen ho Anna på 98….

6 kommentarer

Siste innlegg