HERMEGÅSA KOMMER – ALLAN & KJERRINGA

Jeg leser en del blogger i løpet av dagen – noen fast og noen sporadisk..og av og til dukker det opp litt geniale tips – som kanskje egentlig ikke var ment som tips i utgangspunktet, men som får meg til å føle behovet for å være hermegås.

Og denna gangen er det Allansverden og Kjerringtanker jeg hermer etter, hehe. Allan var først ute – og så lot Kjerringa seg inspirere av han – og nå har da jeg latt meg inspirere av henne. Kanskje noen lar seg inspirere av meg nå?

I alle fall..det det dreier seg om er

12 ting jeg skal gjøre i november.

  1. Fortsette å blogge (der står jeg likt med de to andre, hehe)
  2. Fortsette med mårrabubbel på TikTok
  3. Gjøre ferdig episode 6 av podcasten min på Spotify, Det Mentale Sirkuset.
  4. Prøve meg på å begynne å male akvareller – igjen!
  5. Starte på minst ETT nytt strikkeprosjekt.
  6. Få ferdig flest mulig julegaver.
  7. Få i havn MIN adventskalender. Gjør som i fjor, jeg betaler og så kjøper andre små gaver for beløpet jeg har delt ut og pakker inn tingene for meg. Oooooh, æ glede mæ allerede til advent.
  8. Selvfølgelig pynte til advent, så det blir koselig å åpne kalenderen.
  9. Få den tungrodde rævva mi mest mulig ut gjennom døra og ut i frisk luft.
  10. Gå på kaffe-date med fredagsdate-venninna mi.
  11. Prøøøøve å være litt meir sosial (æ sa PRØVE!!)
  12. Få vaska i alle fall gang og bad hos brorsan – fordi jeg har lovd han det. Hvor mye mer som blir vaska, kommer helt an på hvor vidt jeg får hjelp eller ikke.

Yeppz…det var ei liste jeg da i jøssenavn-og-allvæl´a må klare å få fullført.

Ha en riktig nydeligvakker dag videre da, folkens ❤️ CU L8R

Ps. Det forrige innlegget mitt som omhandler podcasten min, finner du HER.

7 kommentarer

Siste innlegg