HARRYTUR – sliten men djævelskt fornøyd.

Da er det kveld igjen, og bakenden har landa i sofa etter en lang men koselig dag. Jeg og guttungen har vært på Harrytur til Sverige, og jeg kjenner at jeg er temmelig sliten nå..men djævelskt fornøyd altså.

Jeg tok dessverre ikke noen bilder fra turen, annet enn det av meg og guttungen, og da vi møtte rein oppå Bjørnfjell. Var for opptatt med å filme til en ny “Follow My Day” video på TikTok.

Ja og så tok jeg noen få bilder da vi stoppa i Bjerkvik på returen for å få oss litt mat. Frityrstekt kylling til meg og (selvfølgelig) Bjerkviking til guttungen.

Jeg har som sagt hatt en fantastisk flott dag sammen med kar’n, og det ble en del shopping. Jeg fant veldig billig kyllingfilet – kr 157,90 for 2 kilo – ca halve prisen av her i Norge, så jeg kjøpte faktisk to pakker. Kjøpte også en pakke med kyllingskav som også var til “gibort-pris”.

I tillegg hadde de veldig billig Pepsi Max med smak. Den med mango er jeg veldig glad i, og den med sitron høres sykt spennende ut.

Så ble det selvfølgelig litt hamstring av proteiner. De drikkene var 2 flasker for under prisen av det ei koster i Norge..og barene var også til en brøkdel av prisen her.

Og så ble det litt anna stæsj.. som fullkorns-snacs og smøreost..

..og te & sukkerfri vaffelsjokolade.

Tenker at nå har jeg mat og snacks så det holder, altså.

Men nå er det på tide å ta kvelden for denna tøtta. Vil du se “Follow My Day” videoen på TikTok finner du den HER.

Ha en riktig flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ Sov godt og drøm vakkert når den tid kommer.

8 kommentarer

Siste innlegg