HAR JEG VÆRT HATEFULL ELLER STØTENDE NÅ DA?

Seriøst altså!! Jeg kan bare rett og slett ikke klare å fatte hvor verden er på tur, altså. Er store deler av folkemengden blitt en gjeng med jævla blautfisker? Ja værsågod – bli støtt av det også om du må.

I dag leste jeg gjennom et innlegg hos Kjerringtanker som jeg fant veldig interessant og valgte å kommentere på. Og her er hva som poppa opp før jeg fikk posta kommentaren.

Djiiisezzz bananas og alle smånissan i samme slengen. Gjett hvilket ord de hadde hengt seg opp i…jepp, ordet MÅ

 

Selvfølgelig posta jeg kommentaren, men æ meine, ka faen. Mulig det er fordi jeg brukte store bokstaver, men likevel.. Alt jeg poengterte var at jeg er av de som MÅ ha karbohydrater. Makan altså!! Men jeg burde kanskje ikke være så sjokkert likevel, for når jeg tenker meg om har jeg fått reaksjoner på det ordet på TikTok også. Jeg lagde for ei tid tilbake et videosvar til ei som vrengte på det meste jeg sa, og sa til henne at nå MÅ du begynne å høre hva jeg EGENTLIG sier. Hvorpå det kom inn ei å sa at jeg kunne ikke bruke det ordet, fordi det var manipulerende og viste at jeg prøvde å ta kontroll. Manipulerende mæ i r***!!

Jaja..folk må selvfølgelig være som de er. Jeg syns bare det er trist å se hvor mange som faktisk lar seg manipulere til å bli støpt i ei sosial form og blir forvandlet til et individ som er umulig å skille ut fra resten av Woke-gjengen.

Ikke at jeg mistenker Kjerringtanker for å føle at jeg har vært hatefull eller prøver å ta kontroll over henne, tvert imot. Men jeg må vel beklage for å være på den sikre sida – i tilfelle noen andre føler behov for å bli støtt på hennes vegne.

Ps. Er det å vente at æ har kalt samegutten min Anti 😉

Som vanlig ligger det mårrabubbel på TikTok HER. Pluss at nå er jeg blitt Snap-avhengig også, haha 😂

15 kommentarer
    1. Sos-med. har ikke rom for caps-lock. Som man sår høster man, krenkbare frø på alle plattformer.

    2. Jeg måtte smile, for du er ikke alene om å få sånt. Det var noe helt bagatellmessig jeg svarte en dag her også, og de slettet kommentaren fordi den var hatefull? Det er vel en robot som bare plukker ut kommentarer med rare forskjellige ord. Nå blir vel min kommentar slettet fordi jeg skrev rar, eller? 🙂

      1. Helt sprøtt faktisk. Heldigvis ble ikke kommentaren mun – eller din – sletta nå. Men det er forferdelig at man er nødt til å tenke seg om søttogførti ganger hvis man skal være sikker på å ikke støte noen. Jeg tviholder på at jeg nekter å føye meg, hehe 😉

    3. Har fått slik tilbakemelding jeg også, på helt vanlige og greie ord, som visstnok kunne oppfattes støtende.
      Det er nok en robot, og at enkelte ord i enkelte sammenhenger kan oppfattes slik.
      Det har blitt ganske så håpløst med ord nå synes jeg. 😳🙂

    4. Jeg har også fått sånne tilbakemeldinger, på flere sosiale medier, og begriper ikke hvorfor de henger seg opp i det de gjør. For ikke har setningen eller selv kommentaren vært krenkende på noen måte. Greit i de tilfellene jeg har kunnet poste allikevel, men verre når kommentaren blir slettet. Så ja, jeg tror de har blitt en gjeng med blautfisker.

    5. måtte nesten le litt her ,merkelig hva som kan være hatefullt ,jeg harfått slike advarsler også ,da har jeg brukt ordet sopp ,etter turer i soppskogen på høsten og jeg skrev om fangsten min :=) ja ja ikke alt en skal forstå

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg