HAN BILL & END of SUMMER

Riktig god søndag alle sammen. Her i huset har vi hatt en lang og god frokost som gradvis gikk over i lunsj, og nå sitter vi bare å sløver og koser oss. Hva dagen videre bringer gjenstår å se.
I går var vi litt mer i farta, for da dro vi faktisk til Lødingen og fikk med oss litt av End of Summer, et Cars & Bikes (biler & sykler) arrangement i regi av Kingbolten Motorklubb.

Dessverre var det et seriøst drittvær i går, med regn og vind – og en storm på vei, men likevel var det en del sjeler som hadde drista seg ut – både for å se på det som skjedde og for å stille ut bilene sine. Og ikke minst “BØRNE”, noe jeg da virkelig liker å se på. Regnet ødela dessverre en god del, for det er jaggu ikke lett å burne og få svartrøyk på våt asfalt, men kult var det likevel. Jeg prøvde å knipse litt bilder, men igjen – regnet ødela for telefonen min liker ikke å bli våt, og i tillegg var det litt for mye folk i veien for å få klar sikt. Men jeg fikk i alle fall ETT bra bilde syns jeg sjøl, og det var av det jeg syns var den kuleste bilen på hele området, nemlig han Bill. Yeppz, fiska opp og oppkalt etter han Bill fra barnefilmene Cars/ Biler.

Tok noen få bilder ellers også, men det var ikke særlig inspirerende å risikere å få telefonen ødelagt i uværet, så her er alt jeg knipsa..med ho “Magica” eller “heksa” som vi kjørte midt i bildet rett under her.

Vi blei ikke så innmari lenge der før vi temmelig våte surra oss derifra igjen, men jeg kosa meg masse-masse.. og så var jeg jo så sabla heldig at jeg fikk meg smultringer fra Duttas hos kar´n, hehe.

Juppsiyeppz, that´s all for now folks ❤ CU L8R

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg