GJETT OM JEG HAR STORKOSA MEG

Heisann i kveldinga folkens.. da er årets bursdagsfeiring over, og gjett om jeg har storkosa meg, altså.

Bildet over er screenshot’a fra enTikTok-video jeg posta etter at jeg hadde laga egg- og baconsalaten, og fått på meg bursdags-hyret. For jeg må bare beklage men jeg har ikke tatt noen bilder av feiringa i dag. Jeg har rett og slett bortprioritert det til fordel for sosialt samvær. Jeg var nemlig så svinaktig heldig at ikke nok med at guttungen kom hit fra byen, men kjæresten hans heiv seg også med i siste liten. Gjett om jeg ble superglad, altså.

Det ble mye skravling, spising og kos. Stekte rundstykker (frosne fra butikken) og hadde godt pålegg til, og etterpå ble det kake. Hadde kjøpt ei sånn det Mud Cake, som vi spiste ca halvparten av..og som jeg nå har sittet og stappa innpå store deler av det som var igjen etter at de dro. Gjett om jeg er en smule småkvalm nå, hehe.

Men bursdagen har som sagt vært veldig god den. Ute er det begynt å regne, så nå tenker jeg det blir litt serie som vanlig før jeg kryper under dyna.

TikTok-videoen som jeg screenshot’a det bildet øverst fra kan du se HER om du vil.

Ha en riktig fin kveld videre alle sammen ❤️

16 kommentarer

Siste innlegg