Gjett om jeg føler meg LITE LUR nå!!

God mårra og god onsdag folkens. Dagen i dag starta ikke noe annerledes enn ellers – foruten om at jeg har vridd hauet som ei sur oppvasktue her. Yeppz, sur.. fordi jeg har støtt på et problem som jeg IKKE får til å løse – og da blir jeg SUR!! Neida, hehe.. blir ikke så lett sur jeg, da..men frustrert? Åh ja..

Saken er at jeg tenkte at jeg endelig skulle få på plass den derre nye varianten for å få analysert bloggen.. altså sånn der oversikt over “kæm, ka, kor” (og koffer i svarten det da) som er innom bloggen i løpet av dagen. Og står bom fast!! Appen er lasta ned og jeg har fulgt alle instruksjonene OG fått kopiert den der koden som skal inn i JavaScripet – men ikke farsken heller om jeg skjønner HVOR jeg skal lime den inn. Jeg regner med at det er inne på bloggen min jeg må gjøre det..men der finner jeg ikke noe fornuftig. Ingen faneblad for HTML..

Jeg har en gang i verden leka meg litt med HTML og script, så detta BURDE jeg klare å fikse..men ikke svarten om jeg finner ut hvor jeg skal klikke for å finne noe som helst. Så yeppz, gjett om jeg føler meg lite lur akkurat nå. Tenker jeg for tungvint? Kan det være ei så enkel og teit løsning at jeg må inn via laptop’en i stedet for telefonen? Søtten om æ veit!

Men – jeg prøver etter beste evne å ikke la meg vippe av pinnen, og ting jeg ikke kan gjøre noe med er jeg blitt flink til å gi slipp på. Så POFF!! Til helsikke med hele analytics akkurat nå – for nå skal jeg ta med meg de ferdigstrikka prosjektene og ha mannekeng oppvisning for meg sjøl her. Og jada, bilder fra “catwalken” kommer etter hvert.

Ha en riktig flottersfin onsdag alle sammen ❤️ CU L8R

Det forrige innlegget mitt finner du HER

Og dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER.

3 kommentarer
    1. Jeg bare lastet ned appen som heter Google Analytics på mobilen så kom alt av seg selv. Trengte ikke legge inn den koden… 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg