FØRST LUFT – deretter DRITTKJEDELIG JOBB

Sett sånn, da er det jammen langt utpå ettermiddag igjen. Jeg har fått pakka det meste som skal i esker og sekker, men får egentlig ikke gjort så veldig mye mer nå fordi det som er igjen er stort sett ting som må plasseres litt hist og her innimellom resten av flyttelasset. Så da har jeg brukt tida til andre ting..som å trø meg en liten luftetur.

Jeg traska den vanlige ruta mi på noen få kilometer bort til nabobygda, og på tur tilbake satte jeg meg litt på denna benken og bare nøt utsikta ei stille stund.

Og lytta til fossebruset fra elva på andre sida av veien.

Denna flotte rasteplassen er bare et par, tre steinkast unna huset etter mora mi, og jeg har en bekjent som har stått parkert her med hjemmet sitt mer enn en gang.

Det var utrulig godt med friskt luft i lungene, og ved godt mot etter den nydelige turen, brukte jeg etterpå litt av dagen til en drittkjedelig jobb..nemlig å sy inn søttogførti tråder på ting jeg har strikka i det siste. Det er jo sååå kjedelig-kjedelig-kjeeeedeliiiiig!!! men må jo gjøres om jeg skal få brukt tingene.

Nøyaktig HVA tenker jeg dere får se i mårra, for jeg gidder ikke ta bilder akkurat nå, hehe.

Og nå akter jeg snart å la kveldsroa senke seg. Skal lage meg litt mat og sette meg ned og glo på en serie..og kaaanskje begynne å lete etter mønster til et nytt strikkeprosjekt.

Ha en flottersfin ettermiddag og kveld videre da, alle sammen. Sov godt og drøm søtt etter hvert ❤️

 

6 kommentarer

Siste innlegg