Går snart heilt RUND(t) i tull.

Jada..nå er det helg, noe som betyr ei ny utfordring fra medblogger Utifriluft. Og denna gangen er temaet RUND. Tja..da må det bli sånt som detta fra Yours Truly – før det går heilt RUNDt i tull for meg.

Først et glimt av en viktig del på min aller beste følgesvenn. Kan trygt si at samegutten min har fått jobba litt, hehe.

Og selvfølgelig må jeg vise frem min nest beste følgesvenn også. Hilsen den u-kronede  dronning av Gaffa fra planeten Glopknork.. for de som husker ho, hehe.

Så et nærbilde av mine trofaste, men akk så slitne “travere”.

Før jeg avslutter med en av de fine, små “mattene?” for å ha i koppholdere i bilen, som jeg fikk i pakken du kan lese om HER.

Juppziyeppz.. det var da surrer jeg videre i dagen. Tuddeluuu & TTFN

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg