FRISTELSER FRA FRELSEN

Som jeg så vidt nevnte tidligere, var jeg ute på et lite ærend før jeg dro på senteret sammen med venninna tidligere i dag. Og det ærendet resulterte bl.a i dagens middag.. fårikål.

Saken er nemlig den at jeg fikk et tips her før helga om at det skulle være matutdeling på Frelsesarmeen i dag. Det kunne jo ikke Yours Truly la gå fra seg..og gjett om det var mange fristelser der for meg i alle fall.

Spesielt Biolaen og YT’en. Det er ting jeg aldri kjøper sjøl. Vel..helt ærlig er det vel kun knekkebrød og frukt jeg ville brukt penger på, alt det andre i den haugen er produkter som jeg ikke tar meg råd til.

Så jeg er superfornøyd 🥰 og så har jeg et inderlig ønske.. nemlig at flere som sliter økonomisk skal forstå at det er INGEN SKAM å få hjelp til å brødfø seg selv eller familien sin ❤️

Har en TikTok ute nå om akkurat detta, den ser du HER

9 kommentarer
    1. Det var da en del godsaker du fikk utlevert i dag 🥰 Nei det er ikke noe skamme seg over å ta i mot mat, og det er mange som må det i disse tider. Kos deg, og ha en fortsatt fin tirsdag 🤗

    2. Det varmet mitt hjerte at du fikk benyttet deg av dette tilbudet.
      Seer ut som mye bra det ble delt ut! Mat med god smak og mye proteiner..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg