FRA ASKA TIL ILDEN – MEN Æ STO HAN AV – IGJEN!

God mårra og god søndag alle sammen. Da kan jeg melde at yeppz, æ sto han av denna gangen også.

Hva da? Den teite reaksjonen som dustekroppen min fikk i går. Fikk du det ikke med deg, er det bare å klikke på linken.

Etter det innlegget sto jeg opp ei stund for være litt sosial og bomme en is av go’venninna. Det høres kanskje rart ut, men sukker hjelper vanligvis å døyve reaksjoen. Men dessverre ikke så veldig denna gangen. Etter en is og litt smågodt var jeg fremdeles heilt skutt, så jeg tusla meg likegodt til sengs igjen. Og trur dere jaggu ikke jeg gikk fra den berømte aska til ilden? For gjett hvem som fikk ei sånn solid sukkerdumping at svetten bokstavelig talt hagla? Yeppz, jeg våkna av at jeg var dyvåt og så urolig at jeg måtte bruke hele dobbeltsenga i et forsøk på å finne en måte å ligge på som ga såpass lindring at jeg sovna igjen. For sovna gjorde jeg og har etter det sovet veldig godt, så yeppz æ sto han av. Kroppen har enda litt etterdønninger etter det siste 3/4 døgnet, men satser på at det forsvinner i løpet av dagen 😊 Og nå er jeg i alle fall mentalt full av futt og fart og faenskap, hehe. Har fått laga en ny TikTok, den ser du HER, og tenker at det er vel på tide å komme seg ut av senga og begynne å virke….snart..

Ha en nydeligvakker dag alle sammen ❤️ CU L8R

6 kommentarer
    1. Vi satser på at du har sovet det vekk nå. Mye styr med magen.. Jeg styrer litt jeg også. Men mest om mårran, vondt, men sp er det over.. 😊Fin dag til deg ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg