FORBASKA OGSÅ DA… og BITTELITT FRA I GÅR

Okey.. først av alt må jeg si at det var sykt rart å komme inn på bloggen i dag – fordi det har skjedd endringer der inne som jeg absolutt IKKE setter pris på. Regner med det er mange som har fått med seg nå at vi er blitt slutta å bli telt her inne (noe som er temmelig snodig å akseptere for meg, i en verden der vi faen dryle meg blir overvåka uansett hva vi foretar oss). Men i alle fall så er ikke topplista her lenger.. Om det “bugger” meg? Både og. Siden jeg aldri fikk til statistikken inne hos meg selv, var det selvfølgelig koselig å kunne gå inn og se hvor mange som hadde vært innom bloggen min i løpet av det siste døgnet.. men ut over det har jeg aldri vært en “liste-jeger”. Men med det sagt var den første tanken som slo meg: “Hvordan skal jeg nå lettest finne de bloggene jeg følger”? For det ser jo ut til nå at de aktuelle bloggerne må ha posta innlegg jeg kan klikke på – ellers så må jeg fysisk inn og skrive bloggadressen deres. Og akkurat det kjenner jeg er litt sånn “forbaska også da”, for seriøst – SÅ godt kjenner jeg meg sjøl at det blir jeg IKKE å gidde i lengden.

Så om noen veit noe om å gjøre detta på en enkel måte som jeg ikke har fått med meg, blir jeg veldig takknemlig for tilbakemeldinger her i kommentarfeltet.

Vel – nok om det.

I går var det nok en koselig dag. Lå og sløva lenge, mårrakaffe på trappa, sein frokost, skravling med bålmannen og søstersen & co og kjøretur til Harstad-byen for å spise middag sammen med guttungen før jeg havna tilbake på den fine vakkerplassen i Gullesfjord.

I dag har man litt planer som innebærer å få den stranda Volvoen til søstersen over dammen og hit.. og hvordan det blir å fyke av blir spennende å se.

Ha en riktig flottersfin dag da, alle sammen CU ❤️ L8R

18 kommentarer
    1. “Hvordan skal jeg nå lettest finne de bloggene jeg følger”? Er og mitt største problem, selv om jeg og savner selve topplista og hvem som ligger under og over hvem.

    2. Oppdaget at man bare måtte skrive bloggnavnet for å finne dere som jeg som fast leser hver dag! Dumt at selve lista forsvant. Trodde først at det var noe feil. Enig det er fint i Gullesfjorden. Bare kjørt i den tiden man bodde i Vesterålen. Nå skal man farte til byen og handle det jeg trenger. Nyt dagen. Klem

    3. Jeg blir nok ikke å blogge så lenge uten noen muligheter for å sjekke. Synes det blir litt kjedelig. Har ikke Google Analytics uansett eller annen statistikk 🤪

    4. Ja dette var noe dritt rett og slett… forstod ingenting jeg…. er det slik det skal være nå`? Hvorfor? Ærllig talt… det er jo morsomt å se hvem som ligger hvor på topp 100… og MYE enklere å klikke inn på de man vil lese og følger sånn til daglig.
      Dette er ikke noe ok i det hele tatt 🙁

      Lag deg en fin fin dag der nord!

    5. Jeg publiserte nettopp et innlegg om dette. Sendte mail til Support og fikk svar. De jobber med saken, topplista altså….Er pga konvertering til Google Analytics 4……

    6. Kjempetrist, er lissom ikke det samme når en ikke vet om noen er innom….! Vi får bli flinkere til å kommentere hverandre…. og så får alle sende mail til blogg.no og be dem innføre lista igjen. 🙈🙈😘

      1. Ja jeg syns det er utrulig synd. Selvfølgelig kan det hjelpe at man blir flinkere til å legge igjen kommentarer, men jeg sliter rett og slett med akkurat det..
        Håper jo det retter seg etter hvert da 🤗🥰

    7. Virker som jeg er nesten helt alene mot strømmen igjen, haha.. forsiden til blogg.no skulle heller vært brukt til å feks vise de 50 siste publiseringer fremfor den lista som tar all plassen 🐰

      1. Selve lista som den var er vel ikke det jeg savner mest.. men kunne godt tenkt meg ei enkel oversikt over topp100 folka, fordi noen av de jeg leser ligger faktisk veeeldig langt nede på den lista. Og det er jo hyggelig syns jeg da, å se om det har vært øking eller nedgang av lesere. Men ting er nå som de er, og det blir som det blir 🤗

    8. jeg oppdaget att den var borte nå nettopp ,men det er rart hvordan vi venner oss til nye ting ,jeg finner iallefall alle jeg følger når dei linker til innlegga sine på vi i bloggblokka på facebook

    9. Litt snodig oversikt på blogg.no nå ja, men det ordnes nok snart. Så slitsomt for søstra di på turen da. Ikke noe artig når slikt skjer. Godt ting ordnet seg likevel. God onsdag til deg! Klem <3

      1. Ja jeg syns i alle fall det, men nå ser det heldigvis ut til at det har ordna seg 🤗 Og nei, ikke noe gøy for henne stakkars.. men håper at ting vil ordne seg til det beste tross alt 😊 Takk det samme 🥰 og klemz tilbake.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg