ER DET MULIG??..oppdatering på bilproblemet

Yeppz, da er jeg på veien igjen.

Som jeg skreiv i forrige innlegg var det noe riv, ruskende galt med bilen min i mårres, og han fyren som kom fra veiberginga fant det tryggest å få meg på planet og kjøre meg til nærmeste verksted. Der tok det de et øyeblikk å finne og fikse problemet, som viste seg å være handgassen. Jeg meiner HÆH? Er det mulig?? Jeg skjønner absolutt ikke hvordan det er mulig, for jeg bruker den kun midtvinters dersom det er ekstremt kaldt. Derfor falt det meg ikke inn i min villeste fantasi at det kunne være noe med den..og det falt han heller ikke han som henta meg. Og om noen glupe hoder tenker at jeg har dratt i den i stedet for spaken til panseret, så nei.. det ville jeg jo ha merka temmelig fort..

Uansett og samma f’en.. nå er jeg i alle fall på veien igjen, 1000 kroner fattigere – og dermed bærer det definitivt hjem igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg