ENKEL LØRDAGSKOS – OG ET SATANS SNYKOV..

I dag syns jeg at jeg har vært flink, sjøl om jeg ikke har gjort en pellemainnskjit.. For jeg har konsentrert meg helt og holdent om å slappe av og bare kose meg med stillheta. Og nå har jeg faktisk laga meg litt enkel lørdagskos også.
Var å rota litt i fryser´n og fant jaggu både en løvbiff og litt chips..og i tillegg har jeg faktisk kosta på meg et lite glass hvitvin.

Nå for tida drikker jeg svært sjelden, og det er i alle fall 2 måneder siden sist. Men da jeg var over i Sverige under besøket nede hos søstersen, shoppa jeg faktisk med meg litt vin. Jeg endte (som vanlig) på Thr3 Monkeys og det var jo faktisk halve prisen der i forhold til her i Norge..

Ellers er det et trasig syn på utsida av vinduene, da det rett og slett er et satans snykov her akkurat nå.

Og jada..jada..JA!!! ..æ veit kor æ bor..
Er jo klar over at dette er såkalt tine-sny.. og at det VIL forsvinne like raskt som det kom og alt det derre der. Veit jo også utmerket at vi har hatt lange vintre før, og at vi har hatt masse snø til langt ut mot St.Hans.. men likevel..detta blir for dumt..
Så nå velger jeg å vende blikket vekk fra den hvite galskapen og konsentrere meg om min nylaga middag – og virkelig moillkose meg her i ensom majestet. Livet er faktisk ikke det verste man har 😉

Ha en fantastisk flott kveld, alle dåkker flotte folkan der ute.

 

9 kommentarer
    1. Bra du nyter stillhet nog koser deg masse! Helt topp altså..Maten din ser god utt og vina der har jeg aldri smakt! Får se etter, bra du nyter livet og slapper…Alle trenger det, du har vørt sosial i over en uke…morgen, middag og kveld og kjørt
      lenger enn jeg noen gang har gjort tilsammen i hele mitt liv….hehe…
      Klemz…

    2. Så bra at du hadde koset deg litt med god mat og drikke i går. Vi er velsignet med hagl, snø og regn her også og litt sol innimellom. Men det blir sommer kan du se:)

    3. Så bra at du nyter stillheten! Det har jeg også gjort idag – jeg har kosa meg! Deilig å ha noe mat i frysa som en kan “finne”… dette ser namnam ut! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg