EN TOPPTUR ER ALDRI FEIL

I dag, etter at frokosten var fortært og adventskalenderne var åpna, laga jeg meg turniste og ekstra kaffe, heiv på meg turklærne og strøyk på dør. Målet var å komme meg på et eller annet fjell før det kommer alt for mye snø. Jeg valgte meg Elgen på 607 moh, et fjell jeg har vært på mange ganger og som jeg syns er helt midt i blinken både i lengde og vanskelighetsgrad..og for ikke å snakke om utsikt på toppen.

Men før jeg kunne nyte utsikta, måtte jeg selvfølgelig opp.

Det ble ikke tatt noen andre bilder på turen oppover, fordi jeg konsentrerte meg om å filme til TikTok..legger ved link nederst.

Men oppe på toppen knipsa jeg litt både før tåka kom..

Og noen få på tur ned, etter at tåka kom snikende.

Rett og slett en fantastisk, totalt snøfri topptur. Hærlig!🤩

Ha en flottersfin ettermiddag folkens ❤️ og så finner dere den før omtalte TikTok’n HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg