EN SYKT GOD DAG med en trivelig OVERRASKELSE

WOHOOO folkens.. dagen i dag har rett og slett vært sykt god frem til nå. Etter frokost bestemte jeg meg for at NÅ er det på tide å gjyve laus på den sabla snyen her. Kanskje noen av dere husker at jeg måkka jo ikke da jeg kom hit, men braut offroad’ern min opp gjennom den snøen som var her. Og siden det har lava litt ned de siste dagene, var det litt å ta av…med verdens største skoffel, hehe.

Jeg kan kanskje være latmakkens mor når jeg setter den sida til, men får jeg først ånden over meg får jeg det til gangs.

Sånn var utgangspunktet..

..og sånn ble resultatet.

Nei, æ måkka ikkje frem en heil bil.. det er overraskelsen æ fikk. Forteller mer om det litt lenger ned. Først vil jeg bare fortelle at – som sagt, når jeg først får arbeidslyst kan det slå ut på så mange måter. Det var jo skitartig å bevege seg litt igjen, så jeg måkka meg like godt helt ned til fjæra.

Jeg er veldig fornøyd med dagens økt, og selv om det er meldt mer snø fra i kveld, slipper jeg nå å grynne så veldig djupt når jeg surrer meg nedover neste gang.

Så var det overraskelsen da. Jeg fikk nemlig besøk av naboen.. altså han som eier eine nabohuset. Det som er så morsomt her, er at det er han sammen naboen som jeg hadde mye å gjøre med da jeg bodde i blokka.. for de som husker han. Han er faktisk fra naboøya – så her er det mye naboskap ute og går.

Han var her for å avlevere ting & tang i det huset han da eier, og da måtte jeg selvfølgelig passe på å invitere til kaffe med nogo attåt.

Har DU hatt en fin dag i dag da?

Ligger forresten en ny TikTok ute HER

10 kommentarer
    1. det er godt å få jobbet og brukt kroppen ja ,og jeg er jo så lei snø att jeg måker gladlig for å få den vekk :=) jeg har jobba jeg også i mange timer i dag ,har ikke skrevet på blogg for har bare ikke hatt tid ,det har seg slik att vi fikk pipebrann i går oog måtte ringe brannvesen ,av nooen årsaker dukket det opp ikke mindre enn 7 biler og ennå flere brannmenn hi hi ,og i dag var feier her for å gjøre skorstein rein og jeg har vaska sot så jeg føler jeg lukter bål

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg