EN SUPER DAG – og se så HELDIG jeg er.

Da er det langt på kvelden alt og jeg sitter henslengt som et slakt i sofa, haha. Dagen har vært helt super, og jeg storkosa meg på jobb. Dagen starta med en skikkelig frisk gåtur, da jeg parkerte hos go’venninna og gikk ned på jobben. Det var en tur på nesten 4 kilometer, og ga meg en skikkelig kickstart på mårran. Hadde såpass god tid at jeg tok meg en liten runde i byen før jeg start på jobb, og huska faktisk å ta et par, tre bilder til dere. De to første er fra gågata , hhv opp mot torvet og ned mot kaiområdet, og det siste er ut mot fjorden og vannsøylen Selsbanes seil..et 50 meter høyt «seil» som skal hedre den gamle vikingen Asbjørn Selsbane.

Ellers vil jeg vise dere den flotte azalea’en jeg kjøpte meg. Tofarget..er den ikke nydelig?

Så har jeg lyst til å vise dere hvor utrulig heldig jeg har vært de siste dagene. På tirsdag da jeg var hos fredagsdate-venninna mi, hadde gubben hennes vært å kjøpt en førjulsgave til meg. Han hadd nemlig overhørt at jeg beklaga meg til venninna om at jeg hadde knekt bilkosten min.. og seee hva fikk.

Og i dag fikk jeg en overraskelsespakke av go’venninna som jeg skulle åpne da jeg kom hjem fra jobb.. og jeg mener… wooow..snakk om å bli bortskjemt da 🤩 Snille ho ❤️

Og på toppen av alt så var jo guttungen bortom her og spiste middag sammen med meg i går, og da hadde han med seg resten av den adventskalenderen jeg har betalt sjøl for å få laga. Nå skal det sies at kar’n har nok skjemt bort mora si litt, for han valgte å bruke mer penger på gavene enn det jeg hadde gitt han. Så nå gleder jeg meg så mye til i mårra tidlig at jeg blir vel å ha problemer med å sove i natt, hihi.

Ha en riktig flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ så “sees” vi til advent.

 

 

6 kommentarer
    1. Herlig, her var det flotte blomster og deilig sjokolade. Må flire litt av det bildet av gågata. Var nordpå en gang, knipset bilde av gågata som du har gjort her, og postet på SoMe. Det som fulgte var masse folk som enten kommenterte med masse spørsmålstegn ???? folk som trodde jeg køddet osv. Mange lurte på hvor folkene var, er det ikke normalt at det er folk i en gågate liksom?? 🤪 ikke akkurat Karl-Johan nei 😂😂🐰

      1. Ja herlig er rette ordet 🤩
        Såpass ja, hehe. Nei definitivt ikke noe Karl-Johan.. er veldig sjelden jeg er i byen, men har enda til gode å bli imponert over menneskemengder der om det ikke er et eller annet spesielt som skjer 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg