EN SÅRT TILTRENGT FRIDAG

God mårra alle sammen 😊 og god mandag. EGENTLIG skulle det komme et mandagsdikt nå, men jeg kommer til å hoppe bukk over det i alle fall denna uka, fordi jeg er gått tom for både dikt og inspirasjon akkurat nå. Joda, jeg har andre dikt men de er i mitt hode alt for elendige til at jeg vil dele de – enda, i alle fall.

Ellers har nok noen av dere lagt merke til at det ikke kom noe innlegg fra meg i går.. og det er fordi jeg orka ikke tanken på hele bloggen. Jeg trengte rett og slett en fridag, og det gjorde sabla godt. Skal innrømme at jeg bestemte meg allerede lørdag for å ta resten av helga bloggfri, derfor kom det kun et mårrainnlegg da. Og jeg skal også innrømme at jeg hadde litt dårlig samvittighet for at jeg ikke la ut et varsko om at jeg kom til å ta fri, men bestemte meg for at det får briste eller bære. Jeg har fått tilbakemeldinger fra et par stykker som ble litt bekymra fordi det ikke er normalt at jeg bare blir borte, og det beklager jeg – det er bare det at jeg kjente på det at jeg orka ikke å måtte forklare alt jeg gjør heller.

Så ja, i går hadde jeg en sårt tiltrengt fridag fra blogginga, og nesten totalt fra alt av SoMe. Hadde kun mårrabubbelet mitt på TikTok og 3-4 bilde-snap på…eeeh..Snap. And that’s it! I stedet brukte jeg dagen til å slappe av inne, fordi det var tidvis bare drittvær og snykov ute. Hadde vel ikke de helt store utskeielsene med ting å gjøre, men jeg bakte meg i alle fall 3 bakepulverboller m/rosiner til søndags-kaffekos.

Nå er det da mandag og ei ny, ubrukt uka står for døra. Skal bli interessant å se hva den bringer. Akkurat nå står jeg på letten for å kjøre til byen, bare jeg får surra meg ferdig og laga meg litt ekstra kjøre-kaffe.

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

 

11 kommentarer
    1. Jeg leser bloggen hver dag og liker den(deg)godt,men husk at du har ikke forklaringsplikt for noen.Lag deg din dag og blogg når det føles riktig for deg.En klem i snøføyka sendes.:)

    2. Jeg rakk ikke å lese stort blogger i helga, så jeg merket det ikke før jeg så det nå. Godt med litt fri i mellom fra blogg og det hele. Ha en fin ny uke. Klemsiklem:)

    3. Det er godt å ha bloggfrie dager innimellom, noe jeg pleier å gjøre både titt og ofte. Ikke alltid det skjer noe å skrive om, eller så er bare hode mitt fult av alt annet så det trenger en hvil. Ser det er en ny brød trend på Tik Tok som flere prøver seg på, har du sett den? Opprinnelig skulle det bare stekes i jerngryte i ovnen, men mange har brukt former og fått like bra resultat. Fikk lyst å prøve den. Ha en fortsatt fin mandag, klem 🤗

      1. Ja det er veldig kjekt å kunne ta litt fritt av og til. Hmm..nei den trenden har jeg ikke fått med meg.. skal være på utkikk 🤔
        Takk for det 😊 og en riktig fin mandag videre til deg også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg