EN GRYTIDLIG MANDAGS MÅRRA

God mårra og god mandag alle sammen. Denna nye uka hadde ikke rukket å bli gammel før jeg starta den nye dagen. Var ute av senga like etter 5, og siden jeg likevel var lys våken fant jeg ut at jeg skulle traske meg en mårratur i området.

Så jeg kokte meg dagens første runde med kaffe og tok med meg, og labba i vei. De som har fulgt meg ei stund og husker tidligere turer hit ned til søstersen, blir vel ikke sjokka over at jeg endte opp ved favoritt-spøkelseshuset mitt.

Jeg satt på trappa der og kosa meg lenge-lenge og så og hørte hvordan resten av verden våkna til liv. Men før jeg kom så langt, traska jeg meg da en solid runde i skau og på jordet, og her er noen få bilder fra turen, en grytidlig mandags mårra.

Nydelig start på dagen og uka. Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️ CU L8R

8 kommentarer

      1. Tusen takk for det 🤗 Veit ikke så veldig mye anna enn at siste som bodde der for maaaange år sia, var kun leieboer..og de som eier huset har alt for mange eiendommer å holde i orden til at det huset ble prioritert.

    1. Liker omtalen av det falleferdige huset. Den er jo flott, og burde ha blitt tatt vare på. Tenk så fin den hadde blitt om noen pusset den opp. Kos deg hos din søster, klem

    2. Litt tidlig for meg, men helt klart en fin start på dagen 🥰 Synd at sånne fine gamle hus bare blir stående, for de er jo så vakre. Hadde ikke hatt noe i mot å bodd i et sånt et jeg. Håper resten av dagen din har vært fin 🤗

      1. Ja det var en nydelig start på dagen..og ikke minst veldig stille og rolig så alt av naturlyder ble skikkelig forsterket 🤩
        Helt enig, veldig synd at sånne gamle hus bare står og forfaller.
        Jotakk, dagen min har vært flott så langt 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg