EN GOD START PÅ DAGEN

Heisann igjen alle sammen. Yepp, daaa er det på tide å komme med ei lita oppdatering igjen. Jeg er jo på helgebesøk hos ei venninne, og vi koser oss skikkelig. Litt hva vi foretok oss i går kan du lese i det innlegget HER..og dagens første innlegg med bilder av ei flott lita kirke ser du HER.

Jeg har hatt en utrulig god start på denna lørdagen. Jeg er jo så heldig at jeg har et stort og flott soverom til disposisjon når jeg er her, med eget bad vegg i vegg. Det er jo fantastisk kjekt å slippe å måtte kle på seg masse klær for så å snike seg rundt på tå for å ikke vekke tøtta i jakten på et do. Derfor hadde jeg en lang og lat mårra i senga, siden jeg bare kunne jumpe rett fra badet og opp under dyna igjen. Kooooselig.

Hun er litt av en morgenfugl hun venninna mi også, og klokka var bare rundt 7-ish da jeg hørte at hun var på føttene og surra rundt oppe i hovedetasjen. Da kjempa jeg også meg ut av sengklærne, rulla meg ut av sengas varme favn og tusla meg opp hvor tøtta var godt i gang med å lage mårrakaffe.
Jeg er jo som dere veit temmelig avhengig av frisk luft om mårran, så jeg jeg fikk låne meg en termokopp, et sitteunderlag og et pledd, og så inntok jeg dagens første runde med koffein ute på verandaen i et nydelig vær.

Deretter tok jeg meg tid til å lage både mårrabubbel på TikTok og det første innlegget her inne som jeg da linka til litt lenger opp. Etter hvert ble det tid for en lang og god frokost – og det er jo så innmari koselig å ha noen å spise sammen med, så jeg klarte jaggu å forspise meg, hehe. Men har jeg dårlig samvittighet for det? Nope!

Ellers har vi bare sløva og kosa i pysjamas-modus. Drukket kaffe og latt både skravletøyet og strikktøy være flittig brukt. Etter hvert skal vi surre oss ut en liten tur..og så har vi faktisk litt kooooelige planer for ettermiddagen og kvelden. Hva det er forteller jeg om i neste innlegg.

Ha en riktig flottersfin dag da, alle sammen ❤ CU L8R

6 kommentarer

Siste innlegg