EN FANTASTISK DAG ER PÅ HELL

Som jeg skreiv i innlegget HER i mårres, skulle jeg å jobbe sammen med eine venninna mi på blomsterbutikken hennes i dag. Og det ble altså en fantastisk opplevelse. Det er noen uker siden sist vi så hverandre, så det å treffe henne igjen var supertrivelig.

Det har vært en middels hektisk dag (syns jeg da) og oppgavene mine har vært koselige og varierte. Alt fra å plassere ut varer og få opplæring på kassa, til pakking av bestillinger og rydding. Ellers er det vel ikke så mye å si – annet enn at jeg storkosa meg blant alt det flotte de har på butikken. Og så tenker jeg at litt reklamering tar jeg meg lov til, og anbefaler Anemone Blomster i Harstad på det varmeste ❤️

Men nå er det sløvemodus under pleddet, god og mett og veldig fornøyd. Er ei stund siden jeg kom hjem da, og har bl.a spist meg litt middag. I dag ble det kyllingklubber med resten av risen og coleslaw’en fra et par dager siden. Og så var jeg så heldig at jeg fikk ei plate med sjokolade av venninna – så nom-nom-nom si bærre æ.

Ha en riktig flottersfin kveld videre alle sammen ❤️

4 kommentarer
    1. Kan tenke meg det var koselig å jobbe der. Sikkert mange hyggelige folk som stakk innom, og hyggelige folk blir man jo glad av. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg