EI NY HELG – OG HVA NÅ?

Joda..da er det inga tvil..det er fredag og ei ny helg har banka på døra.

Var egentlig litt i tvil på om jeg skulle gidde å slippe den inn – men trur du ikke den sneik seg inn det åpne vinduet og ned i mårrakaffen min i stedet – så yepp.. Slipper ikke unna helga denne gangen heller.

Det høres kanskje litt rart ut – for de aller fleste gleder seg jo til det skal bli helg. Men for mitt vedkommende er helga – spesielt søndag – et sant mareritt. Jeg har ingen god forklaring på hvorfor, men det går nok litt på at den ensomhet – og ikke minst rastløsheta jeg kjenner på i ukedagene, blir mange ganger forsterka når det er helg.
Dessverre er det jo ikke bare å hive seg i bilen å farte rundt heller – nå når de der jækla drivstoffprisene har skutt i været. Jeg elsker bilen min, og vil absolutt ikke ha en mindre – men det er klart det merkes å ha et brøtt som ligger på over literen på mila.. Før kunne jeg berga meg litt på at det er diesel – men nå viser det seg jo at det fungerer ikke sånn lenger.

Dette var prisen litt over kl. 11 i formiddag..

Så hva jeg skal gjøre i helga, aner jeg ikke. Jeg har akkurat hatt et lite kaffebesøk..

..og det var supertrivelig.. Men videre i dag? Og resten av helga?? Who knows… Den som lever, får se 😉

 

9 kommentarer
    1. Søndag kan være skikkelig kjedelig synes jeg å…..blir litt sånn tom inne i meg…
      Jeg liker at samfunnet er åpent!
      Bra du kosa deg med besøk da…klemz…

    2. Noen ganger kjekt å ikke ha planer også… eller… ofte kjekt å ikke ha planer… men mange muligheter 😊 Håper det dukker opp noen for deg! 😉

    3. Kanskje du har noen turområder i nærheten? Det pleier å redde meg når det er krise! Jeg er jo veldig glad i helgene – jeg vil jo bare være ute lissom! Håper det går greit med deg altså – her kommer en innmari god klem <3

      1. Joda, har jo den derre Folkeparken like ved her, så får se om jeg kanskje knør meg dit en tur ❤️ Og jotakk, æ står han av 😉❤️ Men takker så innmari mye for den klemmen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg