EGENTLIG LITT TRIST MEN..

Heisann i kveldinga folkens. Som dere kanskje har fått med dere er jeg begynt på veien tilbake til nord – igjen! Det ble ganske langt ut på dagen før jeg fikk starta, fordi jeg brukte formiddagen til å kose meg sammen med søstersen. Å legge ut på akkurat denna turen har jeg veldig blanda følelser for.

Som jeg har sagt så mange ganger før så er jeg veldig glad i det livet jeg har. Men nå føles egentlig alt litt trist. For jeg veit hva som venter meg i nord, og jeg veit at over 8 måneder med intens jobbing for først å få hjemmet mitt ferdig, og deretter en innbitt kamp for å redde det er totalt bortkasta. Men – jeg prøver fremdeles å klamre meg til trua på at det ER ei meining med alt – sjøl om jeg akkurat nå ikke ser poenget..

Akk ja. Nå har jeg i alle fall kjørt i en god del timer og har funnet meg en rasteplass med do hvor jeg akter å stå til i mårra.

Jeg mener ikke å syte og bæse her, men jeg er temmelig sliten også akkurat nå – så jeg veit faktisk ikke om jeg kommer til å gidde å føre opp og legge ut mat-journalen i dag.

Uansett, ha en flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ og natti-natt etter hvert i tilfelle jeg ikke kommer mere innom i dag.

9 kommentarer

Siste innlegg