DUMME BLOGG.NO og KOSELIG HILSEN

Hmmm… mulig det er bare hos meg.. eller er det blogg.no som er blitt skikkelig dum? For jeg har ikke fått oppdatert blogglista de siste 4 dagene. Selvfølgelig syns jeg det er morsomt å se hvilken plass jeg har på lista, men den siste halve uka har ikke lista endra seg.. alle ligger på akkurat samme plassering dag etter dag, med akkurat samme klikk på bloggene sine. Er det flere som opplever dette, eller er det bare meg? Og om noen har tatt det opp på sin blogg tidligere, beklager jeg.. men jeg har falt helt i bakleksa med å være oppdatert på lesinga her.

Men blogg og plassering til side. Jeg har lyst til å vise dere hva jeg har fått i posten.

Seeeee det fine kortet Ligaya, bedre kjent som medblogger Happy har laget til meg. Er det ikke fiiint?

Og med en koselig hilsen inni.

Tusen, tusen takk Ligaya ❤️ Kortet har fått hedersplassen i vinduskarmen sånn at jeg ser det når jeg sitter å koser meg og slapper av i godstolen.

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

20 kommentarer

Siste innlegg