DETTA MÅ DA FOR FARSKEN VÆRE SISTE FOR I ÅR??

Mårn der..ny dag, nye muligheter..sant? Joda, i dag er virkelig en ny dag med ei ny mulighet til å bruke penger..og jeg vil bare grine. For heilt ærlig så er jeg så sliten og lei nå at jeg har problemer med å se poenget i noe som helst.

Bilen min har begynt å oppføre seg merkelig..vil ikke dra noe særlig i oppoverbakker og har en snodig lyd under panseret når jeg kjører. Så etter rådføring med brorsan i går starter jeg nå med å få bytta dieselfilter. Jeg var dritheldig og fant ei sjappe på nærmeste større sted – Mo i Rana – som kunne hjelpe meg. De har ETT filter inne OG har mulighet til å ta jobben for meg. Men nå ryker atter en gang de få hundrelappene jeg har på sparekonto, pluss at det blir et sabla innhugg i drivstoffpengene. I tillegg har jeg sovet ekstremt dårlig i natt, så jeg sliter litt med å holde humøret oppe. Meeen.. ikkje faen at æ gir mæ!!! Æ meine, detta må da for farsken være siste utfordringa for i år???

Ha en riktig fin dag da alle sammen ❤️ CU L8R

Nyeste TikTok’n min finner du HER

10 kommentarer

Siste innlegg