DET VAR I GÅR – I DAG ER I DAG

I dag er det jo fullmåne..og ikke bare fullmåne men det er jaggu måneformørkelse i tillegg. Den vil jeg dessverre ikke få se da den for det første finner sted midt på dagen i dag, og i tillegg er det meldt – yeppz, enda mer regn.

Men i går kveld titta den frem blant skydekke og jeg prøvde fortvilt å få i alle fall ett brukbart bilde.

Skal innrømme at jeg ble mest fascinert av skyene jeg da, hehe.

Men det var i går. I dag har jeg vært våken sia litt før 6, men rulla meg ikke ut av sengklærne før nesten en time seinere. Da var det begynt å bli så lyst ute at jeg kunne se hvor jeg gikk – og når jeg var ferdig med mårrarutinene og kaffen var klar i koppen, var det et perfekt lys ute for en liten mårratur som også i dag endte oppe ved mitt eget, lille spøkelseshus. Men det foreviga jeg ikke, da jeg tenker at det har dere sett flere bilder av allerede. Det ble et bilde av en gammel garasje i det fjerne i stedet.

På turen min opp til huset så jeg i dag også 3 rådyr/dådyr som beita ute på åkeren.

Fikk et rimelig greit bilde av 2 av de, men jeg var for opptatt med å se og prøve å snike meg fremover til at jeg gadd å fokusere på fotograferinga. Nesten så jeg ble litt innbilsk for de lot meg komme temmelig nær før de ble for skeptisk og løp av sted.

Jeg fikk filma dem litt også før de løp, og selvfølgelig havna den filmsnutten på historia mi på fjæsboka og Instagram for de som følger meg der.

Ha en nydeligvakker tirsdag folkens ❤️ og så ligger det litt mårrababling om ditt & datt ute på TikTok HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg