DET LØNNER SEG Å HOLDE FOKUS

God mårra alle sammen..og god fredag. Det er helt sykt å tenke på at vi skriver 17. mars allerede. Men gjett om jeg er glad for det – av flere grunner. Det er jo SÅ innmari deilig å vite at våren er på full fart sjøl om man ikke skulle tro det når man titter ut av vinduet her. Men en annen ting jeg er vanvittig glad for, er hva datoen betyr for disse tallene her.

Dette er et veldig forenklet system for å vise meg progresjonen i nedbetalinga av den private gjelda mi. Jeg hadde gitt meg sjøl 75 uker med knallhard jobbing for å få unna alt. Noen lurer kanskje på hvorfor jeg valgte å bruke uker i stedet for måneder? For da ville det jo bli et mye mindre tall å forholde seg til..bare 17 i stedet for 75. 17 måneder – 17 utbetalinger. Men jeg syns det er veldig greit å bruke hver torsdag til å sette meg ned og gjøre opp status. På den måten blir jeg konstant minnet på hvor viktig det er å holde fokus når man først har bestemt seg for noe, og sakte men sikkert se at jeg beveger meg i riktig retning. Da ser jeg at alle dagene med konstant fokus på å IKKE bruke penger og forsake det aller meste faktisk fungerer. Siden det var torsdag i går kryssa jeg av ei ny, fullført uke sjøl om pengene ikke går ut av kontoen før i dag – uke 39. Og det er så fantastisk å se at jeg er godt over halvveis til målet.

Yeppz, det lønner seg å holde fokus!

Ha en flottersfin dag da alle sammen ❤️ Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

6 kommentarer
    1. Smart å holde fokus. Jeg har også en sånn liste, men den omhandler andre ting enn dine. Hver dag ser jeg den foran meg, og hver gang jeg krysser av, kjenner jeg en fremgang. Lykke til med ditt. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg