DET HAR JEG IKKE GJORT PÅ LENGE

I dag har jeg gjort noe som jeg ikke har gjort på leeenge. Jeg gikk nemlig å krølla meg under dyna og titta på en serie på laptop’en etter middag.

Jeg veit ikke hva det er, men jeg har vært dønn sliten etter at jeg kom til Nord Norge igjen. Dagen i dag kjennes ut som den har vært superlang..og klokka er bare knapt 17.30. Greit jeg har vært våken sia rundt 5 i mårres, men like vel.. Hadde jeg enda kunne skrytt på meg å ha vært i stor aktivitet, men nei.. Har egentlig ikke gjort så himla mye fornuftig etter forrige innlegget, anna å hjelpe go’venninna mi med litt småpjusk og shoppa det jeg trenger for å fixe camper’n (forhåpentligvis)

Akk ja.. skal sløve litt til under dyna nå, og så skal jeg være med go’venninna og gubben ut en tur etterpå når de skal gjøre helgehandel’n.

CU L8R ❤️

6 kommentarer

Siste innlegg