DET ENKLE ER OFTE DET BESTE – OG SNART NOE KULT PÅ TV

Det sies så..at det enkle er ofte det beste. Og i dag skal jeg være veldig enig, fordi til kvelds i dag ble det rett og slett stekte fiskekaker med majones på brødskiva. Og iskald melk.

Jeg står enda parkert utenfor hos brorsan, og om ikke så alt for lenge skal jeg tusle meg inn og (frivillig) se på tv sammen med han. Det kommer nemlig et program fra øya mi, Andørja – om Gudbrand Gløtt..og hula hans som er bare noen solide steinkast unna der jeg opprinnelig kommer fra.

Æ glede mæ! 😊

Ha en flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ og natti-natt etter hvert.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg