DEN FØRSTE..og utsikt mot “DRONNINGA”

God mårra alle sammen. I dag er det faktisk den første søndagen i nytt hjem..og dermed den første søndagsfrokosten, som ble knekkebrød med skinke, egg og avokado..og selvfølgelig sitronpepper.

Kanskje ikke det mest minneverdige, men sabla godt er det i alle fall.

Jeg har heldigvis begynt å sove litt lengre om mårran, og våkna ikke før rundt 5 i dag. Lå som vanlig og rulla under dyna ei stund før jeg gadd å stå opp, og da ble det dagens første kopp med mårrakaffe ute i frisk luft – og utsikt mot vakkerøya mi. For de som veit hva jeg snakker om – ser dåkker “Dronninga”?

Har null peiling på hva dagen i dag skal brukes til, men det er jo enda tidlig så noe fornuftig håper jeg at jeg klarer å bruke denna første søndagen min til.

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️

Dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER

7 kommentarer
    1. deilig å starte dagen med en god frokost ,nå hvet ikke jeg hvilket fjell som er dronningen ,men sikkert et flott fjell ,jeg har tatt helgavasken siden vi er ute hele dagen og jobber i ukedagene og nå skal vi snart i barnebarnebursdag til lillemor som fyller 2 år

    2. Våknet 3 timer senere enn deg jeg da 😉 Du har jo vist bilde av dronninga før, mener jeg, men vet ikke helt hvem av toppene det er. 🙂
      Nyt søndagen! Klem <3

    3. Aner ikke hvem dronninga er men det er sikkert fjellene jeg ser på bildet. Må si at du har fått en koselig lita leilighet nå! Godt at det ordnet seg. Ha en fin kveld. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg