DAGEN SOM BARE PLUTSELIG VAR BORTE..

I dag har jeg egentlig surra vekk dagen..eller..litt fornuftig har jeg fått gjort. Sydde nytt glidelås i ei jakka til kjærringa til faren til guttungen (si det fort 10 ganga, haha) og dro å leverte den.. Deretter kjørte jeg innom butikken for å få bl.a fløte til i mårra..og så kjørte jeg bortom brorsan for å lagre noen ting som vanligvis ligger i bilen, men som jeg ikke trenger på denna turen – og dermed frigjorde jeg litt plass til kompisen.

Saken er bare den, at klokka var bare litt over 11 i formiddag da jeg kjørte ut…og så var den plutselig over 5 på ettermiddagen når jeg satte meg ned for å blogge.. Hmmm..dagen ble altså rett og slett bare borte..

Jaja..har ingen bilder å legge med fra dagens surring heller…så jeg leita like godt frem et par koselige bilder fra ei svunnen årstid – mens vi venter på at en ny utgave skal dukke opp 😉

Ha en nydeligvakker lørdag videre, alle sammen. NÅ!!! skal jeg lese meg opp på blogger ❤️

14 kommentarer

Siste innlegg