DA ER DET BARE Å KRYSSE FINGRE & TÆR

Daaa er jeg på plass i hjemmet mitt igjen – og steike ta det var kjekt. Det er ikke store plassen jeg eier, men du vide verden som jeg koser meg her.

Dagen i dag ble ikke helt som planlagt, fordi jeg har vært grønn i trynet etter mangel på søvn i natt. Og siden jeg i utgangspunktet er temmelig tappa for energi når det begynner å nærme seg ettermiddag, skal jeg innrømme at jeg hadde litt problemer med å holde fokus da vi var borte i verkstedhallen og jobba. Men æ sto han av!

Det første som måtte gjøres var å vaske over de flatene som skulle behandles.

Deretter var det å hente frem gummisprayen og sette i gang.

Vi hadde 3 bokser og håpet var å få tatt flere lag, men vi brukte godt og vél 2,5 boks på å få dekt alt av plateskøyter én gang.

Så nå er det bare å krysse fingre og tær for at det vil holde nytt vann ute i alle fall noen måneder fremover.

Ha en riktig fin ettermiddag videre alle sammen ❤️ Veit seriøst ikke om jeg kommer mer innom her i dag, for jeg kjenner at søvnmangel, tannverk og haupina krangler vilt og uhemma om hvem som er tøffest akkurat nå, hehe.

7 kommentarer

Siste innlegg