BLE EN FANTASTISK KOSELIG DAG

Etter at jeg hadde lagt ut det forrige innlegg mitt, fortsette jeg med å pakke ut ting & tang og henge opp litt bilder. Men så ringa (heldigvis) ei venninne som hadde snappa opp at jeg kjeda meg, og foreslo at jeg kunne ta med meg håndarbeidet og komme til henne å drikke kaffe og skravle. Yeppz, Yours Truly var ikke sein å be. Så jeg røska med meg pleddet jeg holder på å hekle før jeg føyk på dør, og ikke så veldig lenge etterpå kunne jeg nyte den første av flere kopper med kaffe i godt selskap.

Vi hadde mye å skravle om, og etter hvert lurte tøtta på om jeg hadde lyst å spise middag sammen med henne..noe jeg selvfølgelig takka ja til. Så vi kokkelerte i fellesskap og kosa oss med kjøttdeig og spaghetti i hjemmelaga saus av hakka tomater. Og etterpå ble det litt mer skravvel før jeg måtte gi tapt for den store trøtta og surre meg hjem igjen.

Og nå sitter jeg her og vurderer om jeg skal gidde å fortsette der jeg slapp før jeg dro på besøk, og kanskje i det minste få hengt opp litt flere bilder. Kanskje – kanskje ikke.. Uansett er jeg superfornøyd, fordi detta viste seg å bli en fantastisk koselig dag.

Ha en riktig flottersfin ettermiddag videre alle sammen ❤️ Kaaaanskje kommer jeg innom en liten tur til før jeg tar kvelden.

 

6 kommentarer

Siste innlegg