BARE TULL & REIN I HAGEN

Du verden som tida flyr..nå har jeg allerede brukt opp 3 hele dager av det nye året, og er godt i gang med dag nummer 4. Og har jeg fått gjort noe fornuftig med disse dagene? Nei!! Det vil si jeg var jo på en liten roadtrip sammen med go´venninna første nyttårsdag, men ut over det har jeg bare brukt tida mi på TULL. Og DET er tull, det. Jeg tenker veldig mye på hva jeg skal gjøre “resten av mitt liv”, og hadde meg dessverre en solid nedtur i går igjen, men i dag er ting SÅÅÅÅ mye bedre – og jeg har kommet bittelitt nærmere ei løsning. Er ikke helt i mål enda, derfor orker jeg ikke si noe mer enn det akkurat nå. Erfaringsmessig – det sekundet jeg begynner å legge ut i det vide og det breie om planer, skjer livet og ting skjærer seg. Så jeg holder heller kjeft til jeg er sikker på hva som skjer – når og hvor og hvorfor..eller no´sånt.

I går hadde jeg forresten storbesøk her i hagen..av flere firbeinte flottinger.

De var 4 i tallet og tilhørte garanter en flokk som lenge-lenge har holdt hus bare noen kilometer herifra. Ikke tvil om at de er vant med folk da, for de brydde seg ikke døyten om jeg nesten var klistra på innsida av kjøkkenvinduet for å prøve å knipse bilder. De bare klenga seg oppi vinduet de også, og laga jaggu et solid snutemerke der, hehe.

De kom traskende hit midt på dagen mens det enda var lyst, og var her fremdeles da jeg gikk og la meg i går kveld. Nummer 4 lå for langt unna til at jeg fikk den med på bildet som er tatt ut gjennom eine persienna i stua.

Egentlig utrulig koselig å ha det selskapet da, så det var nesten litt trist at de var borte da jeg sto opp i mårres.

Som dere nok skjønner er det utrulig opp og ned med den blogginga mi om dagene, men jeg kommer nå innom i allefall en gang til i dag for å poste et nytt bilde av utfordringa til medblogger Frodith.

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg