AKTIV MÅRRA OG FROKOST I SOLA

God torsdag folkens… djiiisezzz bananas altså, tida raser av sted. Syns liksom det akkurat var mandag, jeg..

I dag har jeg rukket å ha en utrulig aktiv mårra. Jeg sto nemlig opp klokka 3 i natt og fikk gjort unna mårrastellet på en godt oppvarma do på rasteplassen der jeg sto parkert. Deretter tusla jeg meg en bitteliten runde mens kaffevannet kokte opp, og etter å ha knipsa et par bilder av mørket satte jeg meg bak rattet og starta på dagens etappe.

Det gir en helt egen følelse å kjøre inn i en ny dag, og se verden skifte farge.

Etter en god halvannen time passerte jeg polarsirkelen – polcirkeln rett utenfor Jokkmokk. Der ble det tid til både TikTok og Snap i tillegg før jeg farta videre.

Og etter enda en times kjøretur ble det et lengre stopp for å fikse frokost.

Som jeg nøt til fulle i solgløttet, med en ikke alt for ille utsikt.

Og nå har jeg meg et nytt stopp mellom  Svappavaara og Kiruna. Klokka er ca 9 og det er jo faktisk nesten 2 timer siden frokost, så her skal det etes, hehe.

Ha en riktig flottersfin dag da, alle sammen ❤️

Mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

7 kommentarer
    1. Wow… tidlig påan du altså! Effektiv kan man si 🙂 God frukost har du fått – og kjører på 😀 God ny dag til deg 🙂

    2. Det var tidlig påan. Flotte bilder som vanlig. Da er du ikke langt unna hjemstedet ditt tenker jeg. Klem

    3. Du har jammen reist fra griseværet og til nydelig klarvær noe som gjør det langt hyggeligere å være på veien. Så Snappen din at du hadde stått opp tidlig, veldig tidlig. En sånn oppvarmet do som du var innom finnes også mellom Kongsberg og Notodden, godt på denne tiden av året når det er kjølig. Ha en fortsatt fin torsdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg