FRITT & FRITT, fru.Blom..

I dag har jeg fritt fra jobb..noe som både er deilig – og faktisk litt kjedelig, hehe =P

Men jeg har nå funnet noe å fylle dagen med, så langt. Dro ned på trening etter frokost, og kosa meg masse-masse med det.. Jeg titta på klokka da jeg hadde jobba meg gjennom nesten hele programmet for både under- & overkroppen, samt noen mageøvelser i tillegg..og syns det var så rart at jeg hadde brukt under en time..makan til å være kjapp, da..helt til jeg titta på nytt igjen – og da viste det seg at jeg hadde vært der nesten 2 timer, hehe…så det var en god start på dagen =)

Etter trening, dro jeg innom butikken og shoppa litt mat som er viktig i det kost- og treningsopplegget jeg har nå.

 

Og vel hjemme igjen, tok jeg meg en solid lunsj, og så fikk jeg båret sommerdekkene mine opp og stablet de i kassen på kongen. Skal ved første, mulige anledning bort til broren min og få de gamle dekkene av felgene og lagt på noen andre.

..og tru meg – det var ei rein styrketrening i seg selv..for først måtte de bæres opp ei trapp, fra nedsida av hytta og til plattingen..

 

 

 

Deretter måtte de opp den bratte bakken, og så lempes opp i kassen..but YES!! I did it! =D

 

Ellers har jeg nå bare surra med litt husarbeid..rista matter, lagt sammen noen klær, og vaska og hengt opp nye..og nå er jeg på “gudbedre-kor-æ-kjede-mæ” stadiet..så jeg skal se om jeg ikke finner på et eller annet (u)fornuftig å gjøre, hehe =P

Ha en flottersfin dag videre da, alle sammen =D

 

#fri #fridag #trening #mat #tilskudd #kosthold #sommerdekk #husarbeid #kjedelig

13 kommentarer
    1. Så flink du er….og det er jo fin treningsøkt det å flytte dekk…Du får pakke sekken og ta middagen ute i skogen…ta deg en gåtur..så slipper du kjede deg…..Ha en god dag!

    2. Hørtes ut som en perfekt fridag. Du har jo hatt full arbeisdag med trim!!!! Flink du! Kos deg videre i dagen. Å kjede seg er sundt, for da blir man så glad når det skjer noe spennende!

    3. Åh himmel….sterk dame altså 😀
      Jeg har gitt opp å løfte sånne ting. Kan fortsatt gjøre det, men ikke uten å bli sengeliggende etterpå. Så jeg oppbevarer dekkene på dekkhotell. For meg var det jammen en god investering. Det er ikke gratis akkurat, men jeg slipper i alle fall å bli sengeliggende når dekkene er byttet 🙂
      Du får kose deg videre med fridagen. Viktig å gjøre noe (u)fornuftig også 😀

    4. Toini: Takker for det =) Javisst er det fin treningsøkt, hehe =) Kom meg nå gjennom dagen uten å kjede vettet av meg..puska og styrte litt på utsiden her, og vips var dagen gått 😉 Ha en flottersfin kveld =)

    5. natheless: Joda – det kan man vel egentlig si..godt å ha noe å styre med..liker best å være i aktivitet 😉 Takk så mye for det =) ..hehe..ja det har du jammen rett i 😉 Ha en superflott kveld videre =D

    6. fruensvilje.blogg .no: Takk for det – ja jeg liker jo vekttrening, så det var jo ganske perfekt ekstra-trening for meg det der, hehe 😉 ..tja..kunne jo selvfølgelig det – meeen..siden jeg er vegetarianer, blir det liksom ikke like stor stas å fiske, og så måtte finne noen å gi den bort til, hehe =D

    7. Eva: Takker for det..vel..joda..styrken er det heldigvis ikke noe å si på. Trener jo med vekter flere ganger i uka, og det hjelper godt på =) Så synd da, at du blir så dårlig av å gjøre sånt arbeid..skjønner deg godt da, at du bruker et dekkhotell =) Takker for det..dagen ble flott, den =) Ha en nydelig kveld videre =D

    8. Ser ut som masse innkjøp av proteiner. Det er bra for kroppen og for deg som trener masse. Kjede seg….er tråkig. Men jeg så du fant på noe. Sterk som en bjørn du….greier nesten ikke løfte en sekk med jord engang jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg