OG SÅNN VAR MIN HELG..

Hei & hoppsan, folkens..nå er det jo noen dager siden sist jeg var her inne, så da er det kanskje på tide med en liten oppdatering.
Jeg SKULLE egentlig legge ut et lite innlegg på fredag etter at jeg hadde pynta meg og gjort meg klart til å dra på fest..meeen..tida gikk i fra meg, hehe.
Og så SKULLE jeg legge ut et lite innlegg i går – men nei..det skar seg jo så det suste..var nesten ikke på dataen i det hele og det store. Bare sløva og kosa meg, og pleiet kroppen etter fredagens utskeielser 😉

Så hva har denne tøtta gjort i helga, da? 
Vel, akkurat nå er jeg kommet meg hjem igjen etter ei god treningsøkt, og sitter og koser meg med havregrøt med banan og proteinpulver med sjokoladesmak..veeeldig godt =)

Elsker å løfte vekter i alle varianter – og i dag er jeg endelig kommet tilbake til normalen etter operasjonen i armene – og klarte til og med ny pers på markløft også..45 kg..ikke verst, bare det =)

 

I går gjorde jeg som sagt ingen ting spesielt. Spiste sein frokost ute på verandaen (som vanlig), og satt ellers for det meste å leste, strikka og gløtta på tv =)

Og fredagen var jeg da ute en tur på byen.
Hadde vors sammen med ei venninne hos et felles vennepar av oss, og kosa oss bl.a med ei fantastisk god blomkålsuppe som mannen i huset hadde laget.

..beklager at bildene er mørke – fikk ikke til å stille inn på telefonen..

Vertskapet <3

Den suppa var syyyykt god =D

Etter maten, var det bare skravling og kos. Hun siste venninna mi er ikke så glad i å bli blottlagt på nettet, og det må man jo respektere – derfor er det ingen bilder av henne her..

 

Og så får jeg vel slenge med et bilde av kveldens antrekk..ville liksom ikke være for overpynta heller, så jeg endte opp med ei av favoritt-blusene mine, jeans og støvletter..krute godt, det =D

 

Yepp..det var ei lita oppdatering herfra – og nå skal jeg sette meg ned å svare på kommentarene som er kommet inn siden sist – og lese litt innlegg fra dere.

Ha en superdupermegafantastico søndag da, alle dere flotte folkan der ute <3

#oppdatering #helg #trening #vektløfting #markløft #rekord #personligrekord #lunsj  #havregrøt #sunt #suntoggodt #matettertrening #utskeielser #fest #party #vors #venner #mat #godmat #matogdrikke #blomkålsuppe

13 kommentarer
    1. Hørtes ut som en koselig helg. Jeg har hatt en slakk helg. Men det liker jeg også 🙂 Jeg har vært hjemme fredag kveld, og blir det i dag også pga er forkjøla så jeg harker, hoster OG strikker 😀 I går var jeg på landet og besøkte mamsen på sykehjemmet sammen med søsters. Det var kos. I påsken blir det litt småturer tror jeg, og skal begynne å bevege meg litt utadørs igjen, i SMÅ-sko 🙂 Så FIN du var <3

    2. frodith: Jada..var så trivelig, så =) Og det er nå godt med sånne slakke helger også, da..og at det var koselig å kunne besøke mamsen, tror jeg så gjerne..men ikke fullt så koselig at du er forkjølt, da..god bedring <3 Har ingen planer så langt for påsken - men det blir garantert IKKE små-sko her..nå er det nemlig jaggu begynt å snø igjen..blah!!..hehe =) Tuuuuusen takk for det =) Klemz til deg <3

    3. Noen ganger må man bare ta det med ro og pleie seg selv. Ingen problemer i det 🙂
      Og ja, den suppa så god ut, og alltid kjekt å nyte god mat og hyggelig lag med gode venner 🙂
      Og blusen: <3 <3 <3 Den falt jeg pladask for <3 Nydelig til deg, og akkurat en stil som jeg selv er veldig glad i 🙂
      Helgen min har vært litt sånn å forsøke å komme ordentlig i orden i hus og hjem. Bort med støv og rot. Og så klarer jeg ikke så mye om gangen. Så da bruker jeg en helg på det 🙂
      Kos deg masse videre 🙂

    4. Eva: Heeeelt sant, det =) Og det var utrulig godt å kunne slappe av med god mat og venner =) Ja er ikke den blusen fin, kanskje? Kjøpte den av noen utlendinger i en torg-bod for mange år siden – men blir liksom aldri lei det =) Takker så mye for det <3 Høres ut som du har hatt litt å stri med i helga, du da..og når man blir fort sliten, ja da er det like godt å ta tiden til hjelp <3 Takk-takk..og ha en flotters kveld videre =)

    5. Så fin helg da, det trengte du virkelig synes jeg. Etter alt du har vært igjennom i vinter. Nydelig var du på festbildet. Moro å pynte seg litt en gang i blant. Koselig hos dine venner. Sosial som bare det du jo….klemmer herfra.

    6. solliv: Ja jeg kosa meg kjempemasse =) Og tusen takk skal du ha for det <3 Åh ja..liker å pynte meg litt av og til..og da er det godt å kunne være litt sosial =) Klemme-klemz <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg