VENNINNE-DATE & MINI-SHOPPING

Tja – så var sannelig denna dagen også straks over..og jeg har hatt det supertrivelig, jeg =)

Brukte formiddagen til å rydde og vaske litt, men utpå dagen fikk jeg ei melding fra ei venninne om vi skulle dra på det ene kjøpesenteret vi har her, og ta oss en kopp kaffe.
Og deeet ville jeg jo,hehe =P

Nesten samtidig fikk jeg ei mld fra sønnen til go´venninna mi, om jeg kunne være så snill å hente han på ferga som legger til rett ved der jeg bor, og kjøre han hjem..og det passa jo perfekt, for ferga skulle være inne ca.20 minutter senere, og jeg måtte uansett passere huset deres for å komme på kaffe-daten, såååeh..  =)

Fikk avslutta det jeg holdt på med og skifta klær – og da var klokka der, så det var bare å fyre opp kongen og dundre avgårde. Og etter å ha satt av kar´n på buss-stoppet rett ved der han bor, kjørte jeg bort og pukka opp venninna mi – og så hadde vi ei utrulig koselig stund på senteret.

Ble kaffe samt en utrulig nyyyydelig sitron & ostemuffins på meg <3 

Flotte venninna mi gikk for kaffe & ei sjokoladekake som garantert var like nydelig =D

Før vi satte oss å drikke kaffe, traska vi litt rundt og titta i butikkene – utrulig mye spennende – og fint – men jeg og pengeboka er ikke helt på talefot når det gjelder å kjøpe ting jeg egentlig ikke trenger..så jeg styrte unna det aller meste.
Men – én liten sak kosta jeg på meg – ny leppestift som jeg fant på salg..

Har en annen farge av akkurat denne typen fra før, og jeg simpelthen elsker den, fordi den sitter så godt på.
Den er – som dere ser – todelt. Man har på fargen først og lar den tørke litt – og så bruker man stiften over for å forsegle det. Sitter som bare det, og smitter ikke av…genialt =)

Yupp-yupp..da gjenstår det bare å ønske alle dere flotte folkan der ute, en riktig god kveld videre =D

 

#kaffe #kafé #kafébesøk #kake #muffins #venner #venninner #shopping #sminke #makeup #leppestift 

10 kommentarer
    1. Så koselig! Deilig å komme seg ut en tur…og kake..nammmm…Kanskje jeg skal dra med meg Bjørn på kafe i morgen..fristet med kake! hihihih.. ha en god kveld!

    2. frodith: Ja det var en veldig trivelig dag =D ..ja heldigvis, hvis ikke har jeg vært ille ute – ofte..hehe 😉 Yepp..litt kake er ikke å forakte =P

    3. Toini: Ja det var utrulig koselig og kjekt å komme seg ut og være litt sosial =) ..jaaah..DET burde du gjøre, vettu 😉 =) En riktig god kveld videre til deg også =D

    4. Ser helt herlig ut denne kaka di og den til din venninne…Det er et bra produkt. Hørt mange som liker dette, og fargen holder lenge…Topp. Har ikke selv, men fikk lyst på noe nytt jeg å.

    5. solliv: Åh ja..den var nyyydelig..og det var garantert den kaka til venninna mi også 😉 Og har du lyst på noe nytt, syns jeg du skal skjemme bort deg selv litt..det fortjener du, vettu <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg