VÅRSTEMNING – utfordringas siste dag..

..i alle fall er det siste dagen for meg i denne omgang. Dessverre har jeg måttet hoppe over et par av ordene til Solviwar denne uka, fordi jeg hadde litt problemer med å finne bilder jeg syns var dekkende nok. Hva utfordringen går ut på – og hvilke ord det dreier seg om – kan du lese om HER

Men i alle fall..siste ordet på lista er VÅRSTEMNING – og tro det eller ei, men jeg måtte jaggu dykke litt i bildearkivet mitt for å finne et brukbart bilde.
Er ikke mye vårstemning her om dagene, akkurat..hehe =D

 

Ha en flottersfin søndag videre, alle sammen – og god morsdag til alle dere flotte mødrene der ute <3

 

#utfordring #moro #lek #lekmedord #bilder #bildeutfordring #vårstemning

10 kommentarer
    1. annebe: Takk for det =) Ja guri – gjett om jeg også gleder meg..vinteren er fin nok, men jeg er ikke den største fansen, akkurat..hehe =D En fin kveld til deg også =) Klemz <3

    2. solliv: Tusen takk for det =) ..nei det skal nå litt til å rekke over alt, så det skjønner jeg godt. En fin kveld til deg også =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg