STOR TAKK – OG GÅRSDAGENS FEIRING =)

Hei-hei alle sammen..må bare starte med et STORT TAKK til alle som har vært innom både for å gratulere guttungen med 20-års dagen i går, og for ikke å snakke om alle dere som kommer med god bedring og lykkeønskninger til meg og helsa mi..dere er SÅÅÅÅÅ gode, alle sammen <3

Jeg trodde jo jeg skulle få satt med ned i går å lest gjennom blogger, kommentert litt – og ikke minst svare på kommentarer..men nei..den store slappen tok meg, i kombinasjon med at go´venninna mi var med hjem til meg en tur, og hjalp meg med å få tømt siste rest av sekker med klær, få sortert det og lagt alt på plass..og vips..da var det nesten sengetid igjen, hehe =D

Men før jeg og venninna mi styra med de tingene, var jeg da ute på middags-date med guttungen..
Han fikk lov å velge sted, og da endte vi opp på kinarestauranten. Et veldig koselig sted, som jeg ikke er for ofte på, akkurat 😉

 

Det var fine lykter som hang i vinduene – men fikk jo selvfølgelig ikke tatt et skikkelig bilde pga.lyset..

 

Jubilanten <3

 

Det ble innbakt kylling på guttungen..og siden han var sjåfør, ble det kun cola på han 😉

 

..mens ho mor kosa seg med litt rødt til maten..

 

..som ble en veldig god vegetarrett de har der =D

 

Godt å se at kar´n spis & koser seg =D

 

Er det bursdag, så er det – så jeg prata med betjeninga, og fikk fyrverkeri på desserten (banana split) for å gjøre litt ekstra stas på han, hehe =D

Så dagen ble en suksess, i alle fall for meg..og det er så himla rart å tenke på hvor voksen han er blitt..babyen er borte og en voksen mann har tatt plassen hans..finurlige livet =)

Ha en super dag videre da, alle sammen..jeg kommer innom sånn dann & vann – og plutselig er jeg tilbake for fullt 😉 =)

#hverdagsblogg #feiring #bursdag #bursdagsfeiring #jubilant #mat #middag #kinamat #kinarestaurant #kos #kvalitetstid #familie

 

12 kommentarer
    1. en flott gutt du har :=) og maten var det ikke noe å si på,du hadde noe rødt hva var det ? på bilde ser det ut som rått kjøtt men jeg tviler på att du valgte det hi hi ,artig med stjernesprut på deserten da.
      Du må kose deg og bli bra i armene dine ,så får du blogge når du selv føler du har ork til det

    2. fruensvilje.blogg .no: Takk for det =D Nei noe kjøtt finner du nok ikke på den tallerken, så det er kanskje de store tomatbitene du ser 😉 Ja stjernespruten ble godt mottatt, den 🙂 Takker for det =D

    3. Så koselig! ja..de blir store disse barna…og godt er det sier jeg…hihihi…Ser ut som en fin plass, og ser ut som dere koste dere! ha en god ny dag, og kos deg så godt du kan…

    4. Fint dere koste dere :)) Jeg liker også mat på kinarestaurant..men lenge siden jeg har vært å spist på et slikt sted nå.. :)) Bare prioriter slik det passer for deg selv du.. kan bli mye om en skal svare og kommentere “alt” her på bloggen… Klem <3

    5. Toini: Ja det var veldig koselig =D ..og joda, det er jo ganske godt når unga er blitt voksne..selv om det er litt rart også, da 🙂 Takk så mye for det, og en fin dag til deg også =D

    6. annebe: Ja det var en flott dag, og veldig godt med kinamat..er veeeldig lenge siden sist 😉 Takk-takk..må nok nesten se det an, ja..for som du sier, kan det bli ganske mye å få med seg alt =D Klemme-klemz <3

    7. Så koselig en feiring da! Ja, det er jammen rart når de blir voksne…. Syns fortsatt at min “skjeggesønn” på 23 er liten, men det er han ikke….. og prinsessa tar voksne avgjørelser og svinser mellom studier, praksis og kjærste…. jaja…. mulig vi har blitt noe voksnere også da???? Hehe…. <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg