ØMT I SÅRAN, SÅ BEST Å TA DET MED RO..

Heisann og god fredag, alle sammen. Tenk..nå er det jammen helg igjen. Jeg får jo ikke akkurat gjort så mye om dagene, jeg da..er godt forankret hos bestevenninna mi enda, for å komme meg litt etter operasjonen jeg hadde på mandag. Den kan du lese litt om HER dersom du vil =D

I dag har jeg sittet store deler av dagen godt planta på baken, og gjort absolutt ingen ting…drikker kaffe og holder på å kjede vettet av meg, fordi jeg vil jo aller helst være i bevegelse =P

Jeg har jo virkelig prøvd å ta det med ro, men i går merka jeg at det var ganske ømt og sårt i operasjonssåret, særlig på ene armen.


 

Det hadde kommet en del blodvann sivende gjennom tapen, så jeg fikk venninna mi til å hjelpe meg å sette på litt ny.
Men allerede i går kveld var det kommet mer igjennom og gjort området fuktig på nytt. Er nesten sikker på at det er et resultat av at jeg måtte drasse rundt på veska mi hele tirsdagen, siden flyene var så forsinket – men skitt au – er jo ikke noe å gjøre med det, annet enn å ta det mer med ro..så i går kveld og natt har jeg nesten ikke bevegd armene – og i dag (bank i bordet) kjennes det før omtalte området både tørt og fint ut =D

Så da er det vel bare å fortsette å sitte og sløve ei stund, da..bælme kaffe..


 

..og lese & glede meg til jeg kan begynne å rase rundt igjen, hehe 😉


 

Ha en flottersfin dag videre, alle sammen..blir nok å stikke innom bloggene deres etter hvert – men kan kan ikke love at jeg rekker å få kommentert til alle sammen =)

Klemme-klemz fra nord <3

 

#operasjon #overarmer #overarmsplastikk #sår #operasjonssår #ømt #hvile #sløve #kaffe #bok #lese #tardetmedro 

20 kommentarer
    1. Huffda, godt at det er bedre nå. Så…det er bare å ta det med ro fortsatt. Du vil jo ha pene arr? 😉
      God helg til deg, og god bedringklem! <3

    2. Anonym: Ja heldigvis ser det ut til å gå rette veien nå..og selvfølgelig vil jeg ha penest mulig arr 😉 Takk-takk og god helg til deg også 🙂

    3. Best du tar det rolig ja..ingen vits å få trøbbel med såra..men sikkert kjedelig ja.. :)) Kos deg som best du kan ( og av bildene ser det ut som du slapper godt av ) og fortsatt god bedring :)) Klem <3

    4. Godt å kunne være hos venninne nå den første tida 🙂 Godt med kaffe og god bok – og sitte rolig og ikke løfte/gjøre for mye belastning.
      Det er ikke enkelt å sitte rolig nei, men, så går det rette veien Helene, og du er snart ute på tur igjen!

    5. Du må sitte rolig og slappe av, ikke lett. For jeg er en meget rastløs person som liker å være ute …tv og sofa er ikke meg. Kos deg i kveld. Du er heldig som er på hotel ….kos dere….klemmer herfra 🙂

    6. Ish..ser ikke godt ut…og du må passe på så de ikke blir betente nå da…så om det kommer mer verk..så bør du kanskje si i fra til legen…men skjønte at det var mindre væsking nå..BRA….du må kose deg så godt det lar seg gjøre…ha en god kveld!

    7. annebe: Joda, har jo innsett at det gjelder å skynde seg sakte nå..selv hvor kjedelig det er, hehe =D Takk for det – og joda, det er høy kosefaktor på meg nå, ja 😉 Klemz <3

    8. Etdiktomdagen: Ja jeg er heldig som har henne..hun er ei skikkelig hønemor, så jeg slipper egentlig å tenke på noe annet enn å bli skikkelig bra – så jeg kan begynne å surre ute igjen 😉 =)

    9. solliv: Ja jeg prøver så godt jeg kan, selv om det ikke er lett..men skjønner jo at jo flinkere jeg er til å holde meg i ro nå, jo kjappere kommer jeg meg faktisk i aktivitet igjen 😉 Hotel,ja..hihi..det kan man jo kalle det for 😉 Takk for det og klemz tilbake =D

    10. fruensvilje.blogg .no: Ja jeg er jo heldig sånn sett..men det er helt normalt å ta begge armene på én gang. Lårene er neste på lista, og da tar de begge da også – pluss at det er mulig de korrigerer litt på magen samtidig da, fordi han forrige kirurgen har gjort meg litt skjev der. Og det går jo bra, og ting gror jo – bare jeg klarer å gjøre mitt – nemlig å holde meg i ro 😉

    11. Toini: Ser vel egentlig verre ut enn det er..og det ser ut til at ting er helt ok, nå..så det går nok bra. Skal på kontroll på tirsdag, så da blir det spennende å se =D Takk for det =D

    12. Hei .du dukket opp da jeg søkte på bilder av armplastikk. Er noen år siden du tok denne.. men kan du si litt om tiden etter operasjonen? Ble du fornøyd? Smerter etc ?

      1. Heisann der 😊 Jeg har bare positivt å si om min operasjon. Jeg var litt øm i etterkant (naturlig nok), men mye av det var nok fordi jeg ikke klarte å holde meg så mye i ro som jeg burde…men kan ikke påstå at jeg hadde direkte smerter. Husker egentlig ikke hvor lang restitusjonstid jeg hadde, men sårene grodde fint og arrene er heilt ok.. Og jeg er superfornøyd med 😊

    13. Hei . Du dukket opp da jeg søkte på bilder av armplastikk. Er noen år siden du tok denne., men kan du si litt om tiden etter operasjonen? Ble du fornøyd? Smerter etc ? Jeg har nylig tatt den operasjonen (8 dager siden) og er veldig spent på å se resultat av det!

      1. Heisann du 😊 Takker for at du tok deg tid til å lese.. og jeg svarer gjerne..
        Jeg har vært veldig heldig med alle mine operasjoner, og hatt enormt lite smerter eller plager. Når det kommer til runden med armplastikk, gikk det veldig greit. Jeg hadde stort sett ingen smerter og alt grodde veldig fint. Jeg hadde ei lita antydning til betennelse på ene sida, men fikk bukt med den før den rakk å bli noe mer enn bare litt gul gørre som kom.
        Jeg er veldig fornøyd nå i etterkant – men det skal sies at jeg var nok LITT for snar med å slutte å bruke tapen – for spesielt på ene siden er deler av arret “blåst opp”.. Men jevnt over – superfornøyd 😊
        Ønsker deg masse-masse lykke til, og håper du blir like fornøyd med det endelige resultatet som jeg er😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg