LITT SMÅPRAT I FULL FART =D

Heisann der, alle sammen..som de av dere som følger meg, vet – er jeg for tiden fullt opptatt med å flytte inn i nytt bo. I tillegg drar jeg til Bergen i mårra kveld, fordi jeg skal operere armene på mandag (fjerne en haug med løs hud etter et sinnsykt vekttap). Derfor er det veeeldig stille fra meg her inne, fordi jeg gjerne vil få gjort mest mulig her, før jeg drar. Ser for meg at det blir nok ikke så mye “bryting” på meg den første tiden etter at jeg kommer tilbake 😉

Men jeg tok meg nå tid til å kose meg med en kopp kaffe underveis – i en superflott kopp jeg fikk i julegave hos eldste tantepia mi & forloveden hennes <3

Blir jo reint rørt av å få sånne koselige ting =D

Dessuten tok jeg meg tid til å knipse noen biler ut av vinduet der jeg har spisebordet.
Seriøst – ord kan ikke beskrive hvor flott det er her..jeg bor jo bokstavelig talt i fjæra =D

 

 

 

Men da er det vel på tide for meg å surre litt mer her. Skal til ei venninne i bursdag i ettermiddag, og klokka går..såååeh..CU =D

 

#kaffepause #kaffekopp #gave #gavesomvarmer #nytthjem #utsikt #fjæra #naturen 

7 kommentarer
    1. Det var en flott kopp, med veldig fine ord! Så koselig å få sånt. Glad for at du får det koselig, og med den utsikten må det jo bare bli bra. Lykke til med operasjonen! 🙂 God lørdagskveld. Klem fra meg <3

    2. Det ser bare helt vidunderlig ut….heldige deg…Kos deg med innflytting, og ja..du må nok la være vektløfning på en stund ja..så lurt å få det unna i dag….Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg