YEZZ…DA VAR JEG IGANG MED TRENINGA..

..i alle fall for ei lita stund =)

Elsker å trene styrke i tillegg til alle turene mine i naturen – men det har jo vært mer eller mindre stillstand i mååånedsvis nå – og spesielt etter at jeg flytta sammen med søstersen i høst, da det ikke har vært noe alternativ for meg i nærheten av der jeg bodde.

Men nå når jeg har kommet meg til byen og vet jeg skal være her – starta jeg opp treninga igjen i dag..og duuuu så godt det var =)

 

 

 

..så nå skal jeg trene og kose meg i godt og vél ei uke før jeg skal avsted å operere armene mine etter det enorme vekttapet mitt..og da blir det naturlig nok stillstand noen uker på å trene armene i alle fall =D

Og da jeg kom meg “hjem” igjen, laga meg meg en nydelig egge-wrap med avocado, cottage cheese og vegetar-pålegg..nammm <3

 

 

 

Til slutt kan jeg jo nevne – for de som leste innlegget mitt i går – om at jeg var innom telebutikken min i dag også – og nååå er telefonene sånn den skal være..juhuuu =D

Ha en super ettermiddag og kveld da, folkens – nå skal jeg spise litt, og så skal jeg ut og trø en kveldstur sammen med venninna mi igjen =D

 

#blogg #hverdagsblogg #trening #helse #mat #sunnmat #kosthold 

20 kommentarer
    1. Flere år siden jeg trena på “senter”nå..men prøver å få til å gå litt turer innimellom :)) Det må være lett tilgjengelig om en skal bruke treningssenteret så skjønner du tok en pause..
      Maten ser både sunn og god ut.. Og telefon som er i orden er det greit å ha :)) Fin kveld til deg også <3

    2. Det virker som du er skikkelig i gang med LIVET nå 🙂 Herlig <3 Kos dere på tur 🙂 Og trening er godt når man først kommer i gang 🙂 klem <3

    3. så koselig å lese att du har det godt nå :=) og kos deg på trening,ja lykke til med opperasjonen også,tenker det blir litt bloggpause også etter den opperasjonen,skal iallefall tenke på deg

    4. Så deilig å få begynte med det igjen..når det er noe man liker…Kos deg…og den maten så jo veldig god ut da….ha en god kveld!

    5. annebe: Ja det er litt surt å ikke ha tilgang til et senter når jeg er så glad i å trene..men det har jo heldigvis ordna seg nå, da 🙂 Og ja, maten var god, den 😉 ..hehe..ja jeg er ganske hjelpeløs uten telefon..dessverre =D Takker for det <3

    6. frodith: Ja ingen tvil..akkurat nå er jeg & livet på skikkelig bølgende..og fantastisk herlig å få begynt å trene igjen. 🙂 <3

    7. fruensvilje.blogg .no: Tusen takk for det 🙂 Ja jeg har det så flott om dagene nå 🙂 Joda, regner med at det blir vel ikke den store aktiviteten her inne, rett etterpå..

    8. Toini: Ja for meg var det fantastisk godt å komme igang igjen 🙂 Og ja, maten var god, den =D En riktig god kveld til deg også 🙂

    9. jentapabroen: Takk for det, hehe =) Ja den er veldig god – og så enkel at du vil ikke tro det..du bare rett og slett pisker et egg godt sammen og har i favorittkrydder (noen ganger bruker jeg også litt raspa ost i)..tøm det på ei stekepanne og “vri” på panna så du får litt størrelse på wrapen (helst ei panne som slipper godt, hvis ikke bør du bruke litt smør i) Stek den litt på hver side, og legg den til siden til den blir litt avkjølt..og så er det bare å fylle den med godsaker..jeg brukte da avocado, cottage cheese og vegetarpålegg i min, men du kan fylle med hva som helst =D

    10. Høres kjempedeilig ut! Har ikke prøvd vegetarpålegget ennå, men hørtes spennende ut i wrap-kombi! Tror jeg må prøve å teste den! Er veggis selv. Tror kanskje pølser eller “kjøttboller” kunne vært godt oppi også 🤔 tusen takk for tips og oppkrift!!

    11. jentapabroen: Ja jeg syns i alle fall det pålegget er godt..har ikke prøvd med bollene, men derimot med quorn-biter..nyyydelig <3 Så kozelig å treffe på en annen veggis, da 🙂 Bare hyggelig det, du..og lykke til med testinga =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg