..OG SLIK VAR MITT ÅR =)

Heisann & hoppsann alle sammen..mitt siste innlegg i 2017, blir en liten bilde-kavalkade over året som gikk.
Det har for meg – som for de fleste andre – vært et år med både oppturer og nedturer – men i stedet for å skrible ned en hel masse rart, som garantert vil få de fleste til å gjespe (og det skal man da jaggu ikke gjøre når man skal feire nyttårsaften..makan!!..hehe), så velger jeg å vise dere et bitte lite glimt fra alle de flotte turene jeg har hatt i år..ett minne fra hver av de 12 månedene som straks er brukt opp =D

JANUAR

 

FEBRUAR

 

MARS

 

APRIL

 

MAI

 

JUNI

 

JULI

 

AUGUST

 

SEPTEMBER

 

OKTOBER

 

NOVEMBER

 

DESEMBER

 

Og med det, ønsker jeg dere alle sammen ei flott feiring i kveld – og et riktig
GODT NYTT ÅR <3

 

#blogg #bilder #bildeblogg #turbilder #kavalkade #åretsomgikk #2017 #godtnyttår 

12 kommentarer
    1. Fint med en titt på noen bilder fra ditt år… Du inspirerer til å komme seg ut i friluft :)) Klem og gode ønsker for det nye året <3

    2. annebe: Det var nå bra =) Og tuuuusen takk for det..det var veldig koselig å høre =D Takker..og stor nyttårsklem og gode ønsker for det nye året til deg <3

    3. fruensvilje.blogg .no: Ja jeg hadde en god mimrestund her i dag =) Og ja – man er heldig nå til dags, da man slipper å tenke seg nøye om før man tar et bilde, i redsel for å bruke opp en filmrull, hehe =D Et riktig godt nytt år til deg også =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg