DA VAR DET STOPP FOR NATTA

Heysann i kvelden, folkens..da har jeg kommet så langt at jeg har svingt av E6, og kursa meg nordover, mot Alta.

 

På veien mellom Nordkjosbotn og Øvergård, måtte jeg stoppe og ta et par bilder av litt kul graffiti på en stein..den har vært et lerret i så mange år tilbake som jeg kan huske..men nå førsta har jeg knødd meg til å ta bilder..til ære for dere lesere <3

 

 

Og nå har jeg stoppa for kvelden, rett uttafor Skibotn i Storfjord kommune..er enda i Troms, men nærmer meg Finnmark 😉

 

Etter litt bilde-knipsing, satte jeg opp teltet, og nå er jeg er klar til å kose meg med bål og litt å spise.

 

Ha en nydeligvakker kveld, alle sammen 🙂

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #tur #turblogg #utpåtur #biltur #friluftsliv #telt #kos

14 kommentarer
    1. tenk den steinen tror ikke jeg att vi la merke til da vi kjørte nordover,var no litt stilige da :)) du har fint vær og mer sol i vente så nyt turen videre

    2. fruensvilje: ..hmm.ei den ligger jo litt på sida, og lett å overse om man titter en annen vei.. 🙂 Javisst er den stilig 🙂 Høres bra ut den værmeldingen, så her skal det nytes 😉

    3. Det så deilig ut..med teltet i lyngen…herlige bilder! og er jo litt kult med en stein med grafitti..før hadde jeg nok tenkt at de ødela naturen…men det er jo mye bedre å tagge på en stein, en andres eindom…og det er jo kunst!! så tommel opp! Kos deg på tur!!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja det er sååå deilig at du aner ikke 😉 Takk for det..og ja, steinen er stilig, synes nå jeg..og som du sier – bedre på stein enn eiendom.. 🙂 Takker..det skal jeg nok 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg