FISKETUR MED FROKOST I FJÆRA

I dag starta dagen min bare SÅ bra =)
Våkna til et nydelig vær, og fant ut at jeg skulle ta med meg maten og spise frokosten min i fjæra.
Så jeg pakka sekken og kjørte en bit ut av byen, og rigga meg til nede i ei fjæra med noen flotte berg jeg kunne sitte på. 

 
Måtte jo dekke frokostbord og hive kjelen på kok =D

Og mitt daglige egg må til..uansett..hehe =P

 

Men så – når jeg først var kommet dit, virka de bergene veldig forlokkende – så jeg traska opp i bilen og henta fiskeutstyret mitt som jeg bestandig har liggende der. Og så brukte jeg ei god stund på å stå der med stanga og kose meg – i håp om fersk fisk til middag, hehe =D

Nå skal det sies at jeg fikk IKKE noe fisk i dag heller..og til slutt ble det såpass lavvann at jeg bare satte fast sluken, så da var det ikke annet å gjøre enn å pakke sammen og gå tilbake til kaffen og boka ei stund – men kos – ja DET var det =D

Så som dere ser, så var det en knallfin start på dagen 🙂
Og i tillegg fikk jeg jaggu fylt ut to punkter til på “to-do” lista mi..så hvem vet..kanskje jeg kommer helt i mål, før høsten er her for fullt 😉

Hadde du en fin start på dagen i dag?

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #hverdag #onsdag #morgen #frokost #kaffe #primus #fisketur #fiskestang #fiskeveske #hav #fjæra #berg #sommer #sol #solskinn

12 kommentarer
    1. en sånn start kunne jeg også tenkt meg da,og jeg ville hatt sprell fersk fisk til middag 🙂 min dag begynte i en solbærbusk og nå står det 15 liter nylaget saft på benken 🙂

    2. fruensvilje: Ja det var deilig å kunne starte dagen sånn =) ..og jeg kunne også godt tenkt meg sprell fersk fisk – meeen..det ville ikke fisken, hehe =) Ja du har jo vært superflink i dag, du =D

    3. solliv: Ja jeg føler meg utrulig velsigna som har muligheten til å dra ut sånn..og har tilgang på så fin natur =) ..uffda..hørtes ikke ut som den helt store kosedagen, nei.. Du får i alle fall ha en trivelig kveld =D

    4. Så herlig! og fine bilder! missunner deg litt den friheten..gjøre AKKURAT som du vil…hihihi

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk for det =) Ja det er en ganske stor velsignelse sånn sett, å være helt alene – trenger aldri ta hensyn til noen =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg