ARN = Arctic Race of Norway

..jeg er ikke den som bryr meg mest om sånne sportslige begivenheter – og dette er jo absolutt ingen sportsblogg – men jeg skal jo innrømme at det er litt kult at øya mi – Andørja – spiller en så stor rolle som den gjør i dette arrangementet. De to hovedmennene bak ARN er begge fra øya, og man hadde en del med hverandre å gjøre i oppveksten..som det gjerne blir til i et lite bygdesamfunn, der alle kjenner alle..i dag kan nok begge de to karan gå rett forbi meg på gata, uten å kjenne meg igjen, hehe 😉

I alle fall, HER kan dere lese litt om hvordan det hele starta, om dere vil =) (håper den linken fungerer)

I dag (eller egentlig i går, siden klokka er over midnatt) var jo dagens etappe fra Engenes (Andørja) til Narvik

..og folk gikk vel nærmest mann av huse for å se, bli sett, heie og få med seg begivenheta..jeg var ikke med på noe av dette – men har snika et facebook-bilde av broren min og sønnen hans som hadde gjort seg klar til å heie frem syklistene langs veien =P (..og satser STORT på at jeg blir tilgitt for snikinga, hehe)

 

#blogg #sport #sykling #sykkelritt #arn #arcticraceofnorway

6 kommentarer
    1. Ja i dag fikk vi ikke sett..for ellers er det stor stas og følge med på sykkel her i huset! Vi hadde jo også et sånt sykkelritt gjennom Tofte..og det var jo gøy da…syns det er gøy at små steder får vist seg litt..Flott gutter!! lilla og fine…hihihi…

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja det er veldig kjekt at småstedene får komme litt i sentrum og vist seg =) ..hehe..ja de var lekre..tji-hiiii =P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg