BORTSKJEMT-DAGEN & TIDLIG KVELD

I dag har jeg ikke vært fullt så giddalaus som i går..tok faktisk å bestemte meg for å ha en “skjemme-bort-Helene-dag”, så jeg tusla meg ned på det senteret som er rett her nede (10-15 min.å gå) og øvde meg på å være sosialt usosial. 

Shoppa meg en ny topp..likte den, fordi det er åpent oppe på skuldrene =)


 

Og så kosta jeg på meg en kaffe og en go´bit..en mandekake med vaniljefyll og sitrontopp..veeeeldig god <3


 

Surra lenge rundt og bare kosa meg – og så tusla jeg hjem igjen i godværet. Etter hvert klarte jeg faktisk også å lage meg litt middag – gryterett med lammekjøtt & ris, og grovt rundstykke med meierismør (faktisk, hehe) 
Siden vi er velsigna med et nydelig vær, tok jeg middagen og boka med meg ut og satt lenge og kosa meg i sola.


 

Så her i ettermiddag, ringte de jaggu fra Aleris i Tromsø..jeg kunne få time i røntgen hos dem i mårra formiddag kl.11. Jeg fikk nesten hakeslipp, for det var jo i går jeg var hos legen min..hehe..
Jaja..da er det ikke noe annet å gjøre enn å ta seg en Tromsø-tur i mårra, da..må kjøre i halv6 – 6 tida for å være sikker på at jeg rekker det, siden kongen ikke er noe særlig glad i fart. Men pyttsan, da kan jeg selv bestemme når jeg skal ta returen..skulle jeg tatt hurtigbåten oppover, går den kl.7 om mårran, så da har jeg måtta tidlig opp uansett..og så har jeg vært nødt til å gå der oppe å trø, til båten går tilbake 16.15..

Derfor blir det tidlig kveld på denne tøtta her…så natti-nugatti med sukker på, allemann alle =D

Ha en super kveld fortsatt da, alle dere flotte folkan – og ei riktig god natt etter hvert <3

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #hverdag #ukedag #tirsdag #shopping #klær #topp #kaffekos #kaffe #kake #konfektkake #middag #gryterett #rundstykke #ute #friskluft #lese #bok

10 kommentarer
    1. Koselig å skjemme bort seg selv av og til 🙂
      Flott topp, og herlige måltider du har fortært 🙂
      Jeg har også skjemmet meg selv bort litt – og kjøpte meg en lett dunjakke på tilbud 😀 Må ha – bare MÅ ha 😀
      Lykke til med turen til Tromsø i morgen 🙂

    2. Det var en fin topp 🙂
      Viktig å skjemme seg selv bort i blant.
      Også så fint å se du har sol…Det har det vært her i dag å 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld. Og lykke til i morgen.

    3. Etdiktomdagen: Ja det er godt – og litt nødvendig, vil jeg tro 😉 Takk for det =) Åh så kjekt, da..må jo være supert å ha, når det begynner å lakke og li mot senhøstes =) Takk så mye for det =)

    4. Hanne: Takk for det =) Ja jeg tror også det er litt viktig en gang i blant =) Åh ja..endelig har vi litt sol – og det er sååå deilig =) Takk for det – en fin kveld til deg også =)

    5. Ja det var da veldig raskt levert…vi har også vært heldig her i det siste..f¨ått time fort..men må vente lenge på svar..men deilig med alt som er unnagjort…Lykke til i morgen! og kjør forsiktig! natta klem

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja det er kjekt når ting skjer..gleder meg til å få det unnagjort 😉 Takk for det – og jada – kjører så forsiktig, så =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg