EN SMAK AV HØST

Har vært å traska meg et par timer i skauen i dag..overskyet mesteparten av tida, men deilig temperatur (hele 15 grader 😉 så jeg kunne knyte jakka rundt livet. Kosa meg kjempemye..men – selv hvor iherdig jeg prøvde å overse det – høsten har begynt sitt inntog.

Ikke for det – høsten er min favoritt-årstid <3

Da begynner det å bli mørkt om kveldene, og det er ekstra koselig å tenne bål ute – og levende lys inne. Da er naturen kledd i en gnistrende fargeprakt, og sola har en helt spesiell glød. Og da er det herlige uværsdager, med stormer som drønner i trekronene..jepp..jeg elsker høsten..men vet at hakk i hæl følger vinteren…brrr!

Og som sagt..på turen min i dag, fikk jeg de første tegnene på at sommeren er på hell..bare se her..

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Hva med deg..er DU et høstmenneske?

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #fredag #helg #tur #utpåtur #fottur #friluftsliv #friskluft #natur #nærbilde #mikro #micro #makro #macro #fargeprakt #sensommer #høst #høsttegn

8 kommentarer
    1. Ja jeg har sett det jeg også..faretruende mange farger der ute…men dere har jo akkurat fått sommer!! jeg er også mest glad i høsten! fargene og det at det begynner å bli friskere luft…men så kommer den tunge vinteren..DEN kan jeg godt hoppe over..men nå i det siste har det vært lange høster, og korte vintre..DET liker jeg…Flotte bilder!! ha en god kveld!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: ..joda..vi har akkurat fått sommer – men det er slik den nord-norske sommeren er – ALT blomstrer og modnes nesten på én gang, i et forrykende tempo – og så kommer høsten i allefall like tidlig som i sør – om ikke tidligere 😉 Men vi har også hatt lange og gode høster i det siste, og det er godt =) Takk for det =) En god kveld til deg også =))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg