FRODITHS UTFORDRING 3/9

Heysann i kveldingen, folkens..har har det vært en snodig dag..var ute og lufta meg litt tidligere – men det ble absolutt ikke som jeg hadde tenkt meg. Det kommer et innlegg om det liiiiitt senere i kveld..og så har jeg hatt sønnen min på besøk her i kveld..bare skravla, spist middag og kosa oss =)

Så var det utfordringen til Frodith, da..for de som ikke vet det, er det en sommer-foto-utfordring, der vi har et nytt stikkord hver dag i 9 dager, som vi skal forholde oss til. Du kan lese mer om det her om du vil =)

Og dagens ord er:

BIKINI

..hehe..seriøst folkens – det eksisterer ikke et eneste bilde av meg i bikini..faktisk så kan jeg ikke erindre å noen gang eid en..så her er hva vi gjør..vi tar fantasien i bruk, og så sier vi – her er bilde av meg i selvlysende bikini – tatt i bekmørket…tji-hiii =P

 

#blogg #hverdagsblogg #utfordring #moro #lek #fantasi #foto #sommer #bikini 

12 kommentarer

Siste innlegg